21:11 1

Sharnaaz Ahmad Hentam Peserta Realiti TV


Sharnaaz Ahmad Hentam Peserta Realiti TV


Sharnaaz Ahmad telah memberi kritikan secara terbuka kepada para peserta The Band. Memang pedas sangat-sangat kata-kata yang diluahkan oleh pelakon popular ini.

Jika diambil kira berdasarkan reaksi dan komen yang diberikan oleh pengikut Sharnaaz di Instagram, teguran dan kritikan Sharnaaz diterima ramai dan sememangnya amat tepat sekali. 

Ini kata-kata peda daripada pelakon Sharnaaz Ahmad:-

Buat *THE BAND*. Sila majukan diri anda dgn menerima pendapat org lain, kalau tak boleh menerima teguran sini (industry) bukan tempat anda.. Saya sokong niat dan usha anda semua, tetapi maaf rancangan awak menghampakan.. Saya tak peduli awak suka atau tak ..

Kalau rasa teguran ini keras, buktikan pada industry bahawa astro tak ambik awak semua untuk membuang masa awak dan jugak AIR TIME astro.. Pak nil, yusri dan juri yg lain saya sangat hormati.. Anda peserta sila pandang kritikan, kutukan, hinaan sebagai satu pembakar semangat..


Kalau nak sentap, sila angkat kaki lambong… Aku pernah di panggil anj*ng kurap, kurang ajar, bangla, puk*m@k…Tapi aku hadap dan hadam.. JUJUR DGN SENI, SENI AKAN TIDAK BERPALING PADA KESETIAAN ANDA.. Kalau masih yg kurang pandai nak komen, aku harap sangat berjumpa berdepan dan menyuarakan ketidak puasan hati.. Tolong tag semua ahli dan semua terlibat dgn the band..



Sememangnya ada betul juga kata Sharnaaz Ahmad kali ini. The Band juga dilihat gagal menarik perhatian penonton.


Sumber: beautifulnara


1 comments:

  1. Mula2 tgk dah rs meluat yg amat da dgn the band ni..konon nk pasarkan kt sluruh dnia tp tgk la org m'sia sndr x mau tgk..ni kn plak nk pasarkan 1 dunia..what the fish!! 1 prgram yg amat merugikan & kami pngguna Astro mnyesal byr bill bln2 & astro sajikan rancangan haprak mcm tu..yarkkksss!!!

    ReplyDelete