12:53 2

Amanda Misbun Komen Awie Pukul Kakaknya

Amanda Misbun Komen Awie Pukul Kakaknya


Pelakon Amanda Misbun merupakan adik kepada Rozana Misbun iaitu isteri kepada penyanyi Wings, Awie.

Kini kecoh di laman sosial gambar seorang wanita dikatakan kakaknya cedera akbiat dipukul Awie. Lihat gambar di : (GAMBAR SINI)

Ini kata dari Amanda Misbun:
“Maaf, saya tidak boleh memberi sebarang komen memandangkan saya tidak layak berbuat demikian. saya juga tidak boleh sahkan sama ada itu gambar dia.

“Saya harap semua orang boleh tunggu, sebab ada orang yang boleh menjelaskan keadaan sebenar," 

“Keluarga kami memang tidak campur soal rumah tangga, sebab itu lebih kepada masalah peribadi. Tetapi setahu saya kakak saya bahagia, saya ada berjumpanya sebelum ini dia nampak elok,"

“Setelah sembilan tahun mereka berkahwin kenapa baru timbul kisah-kisah begini. Saya anggap ini hanya khabar angin sahaja,"

Amanda Misbun berharap semua peminat mendoakan keselematan dan kebahagiaan keluarga Awie dan kakaknya.

Amanda tidak mahu mengesahkan gambar tersebut dan memberitahu kakaknya bahagia dengan Awie.

Amanda juga berkata ada pihak akan menjelaskan keadaan sebenar tidak lama lagi.




2 comments:

  1. bagus amanda..doakan yg terbaik utk mereka..

    ReplyDelete
  2. tindakan amanda misbun ni patut dijadikan contoh. jangan cepat melatah.

    ReplyDelete