Searching...
15:23 13

Gambar Rumah Firdaus Didedah, Isteri Pegawai Imegresen Buka Mulut

Gambar Rumah Firdaus Didedah, Isteri Pegawai Imegresen Buka Mulut

Di laman FB seorang wanita bernama Fatanah, dia menceritakan pengalaman suaminya yang menyertai operasi PATI sehingga berjaya menemui Firdaus.

Katanya Firdaus dikurung di kawasan perumahan warga asing dengan keadaan rumah yang amat kurang menyenangkan.

Kerana pintu yang bermangga dan seperti tidak berpenghuni di kawasan kejiranan warga asing, rumah ini dipecahkan dan Firdaus ditemui. Namun tidak dapat dipastikan kesahihan cerita Fatihah ini.

Apa akan jadi jika tiada operasi ini, apakah nasib Firdaus?

Beberapa keping gambar yang jelas dan terang di sertakan untuk anda lihat bagaimana keadaan rumah remaja OKU malang bernama Firdaus ini.

Jom lihat gambar-gambar rumah Firdaus di kurung:

baca juga: Kisah OKU Angel Isya (BACA DI SINI)

Inilah status Fatanah







13 comments:

  1. teruknya layanan diberikan..binatang pon taw nk mlidungi anak n bg anak mkn..kejam btol si ibu...moga allah memberikan asik firdaus kehidupan yg lebih baik dr dijaga sang ibu yg xberperikemanusiaan.langsung

    ReplyDelete
  2. Dh terang2 keadaan firdaus mcm ni pun masih ada org yg nk bela si lola tuh! Agaknya org yg bela si lola tu lebih kurang sama peel nyer pengotor..penganiaya..kesian firdaus dpt ibu sejahat itu..moga Allah sediakan yg baik2 dimasa depan firdaus...

    ReplyDelete
  3. mcm tak percaya pendapatan lebih 1k tak mam[u beli baju walau pun 5hinggit...org lain ada lagi susah pun masiih mampu beli baju...kat malaysia nie bukan nya tak ade jual baju bundel harga yg serendah 2 hinggit pun ada....konon tak mampu..tpi si lola tu mampu pula beli baju...cerita mcm tak masuk akal..

    ReplyDelete
  4. Kalau miskin pun agak2lah rumah sampai macam ni....

    ReplyDelete
  5. Miskin?? Mampu pula menyewa 2 rumah..memang manusia yg sangat kejam..x layak dipanggil manusia la...cakap la ape pun..org xkan percaya ibu adik firdaus ni..adik ni bkn faham ape..memangla sampai mkn taik sendiri sbb lapar..mak dia yg perangai mengalahkan binatang tu ntah brp lama dia tgglkan dlm umah tu..ye la balik pun nk g chk da mati ke belum....jgn berani minta kasihan la perempuan x guna..

    ReplyDelete
  6. Menjawab la kt akhirat nnti

    ReplyDelete
  7. sedihnye tgok keadaan dia masa ni :'(

    ReplyDelete
  8. Ya Allah kesiannya adik tue..moga Allah sentiasa melindunginya dan memberi kebahagiaan pada adik firdaus.. dan semoga org yg menganiaya adik mendapat balasan yang setimpal..

    ReplyDelete
  9. Lola tu mmng sial!! Mmng hati ibliz yg mlkat kt dlm bdn dia tu.mcm yg c lola ckp dlm ahkbr dia nk ank dia bljr bdkari.cbalh c lola tu jd oku n dtngalkn mcm 2 tk mkn n mndk.blh lg ke c lola nk ckp mcm 2 cra nk BERDKARI!! Agk2lh betina oi!! Kw sbnrny nk bnuh d dngn cra hluz tp tsngtlh kjam.Tuhan nk tnjuk kt smua org yg kw nie mnusia yg kjm sbb 2lh kw kntoi.

    ReplyDelete
  10. Lola tu yg sakit otak la...dia x layak panggil Binatang...sebb binatang pun tau sayg ank.....ntah la....Allah Maha Adil.. ..

    ReplyDelete
  11. Oku mcm adik firdaus mn boleh betdikari dia ibarat baby tak tahu apa apa sayang nya emak dia tidak ambil peluang jaga ahli syurga ini dengan baik. Saya pun ibu, tak sanggup dgr anak menangis cpat cpat saya peluk anak inikan plak ibu mcm lola apa lah dia fikir. Harap dia insaf dgn perbuatannya.

    ReplyDelete
  12. Kerja penyediaan makanan...x kan x fikir..x teringat anknya dh mkn ke belum??dhlah oku x blh berdikari..mmg geram bila tgk muka lola tu..semoga Allah bls yg setimpalnya..x fikir ke bdk tu lah saham dia diakhirat nanti...

    ReplyDelete