Searching...
00:03 3

[SEDIH] Abby Abadi Upload Lukisan Anak Yang Sedih Tiada Farhan

[SEDIH] Abby Abadi Upload Lukisan Anak Yang Sedih Tiada Farhan

Melalui laman Instagram, Abby Abadi mendedahkan sebuah lukisan anaknya bernama Dania.

Di lukisan itu, Dania melukis dulu Abby dan Farhan bercinta, kini cinta (love) sudah retak.

memang sedih gambar tu apatah lagi dilukis oleh kanak-kanak. Melukis adalah salah satu cara kanak-kanak mengekpresi diri mereka. Kadang-kadang dari lukisan kita boleh tahu apa yang kanak-kanak itu rasa.

Ini kata-kata Abby Abadi:

Huhuhuhuhuhuhuhuhuhu............... (Dania lukisss..) Tak terjawab dah soalan2 dari Anak3. Macamana? Kenapa? Kenapa? Kenapa? Tak rinduuuu ker? Huhu.. ALLAH je tahu...... Sy terbaca 2org kawan dalam insta ni mimpi Abi balik berbaik balik dgn Sy..... sampai termimpi2 yg tak tahan tu... Sy langsung takde mimpi apa2... tidur mati! Hehe... Dania pun cakap tadi yg dia mimpi Abinya.... mmmmmmmmmm........ Beginilah Sahabat2ku, Sy dpt rasakan yg dia lebih bahagia diluar sana.... & Sy sudah tidak meletakkan apa2 harapan lagi...... Apa yg Sy buleh katakan, kalau berbaik memang 'keajaiban'berlaku........ Jika sebaliknya, ALLAH lebih mengetahui apa yg diatur utk Sy... Sy redha

P?S: Nampaknya sampai ada peminat/follower Abby Abadi termimpi-mimpi kes Abby ini. Semoga Abby dan Farhan tabah menghadapi kehidupan. :)





3 comments:

  1. artis malaysia memang tak pandai bersyukur

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, betul tu. berpandangan singkat sgt. nmpk kebahagiaan mula je. jangka panjang - kiok. bukan artis saja, majoriti para malaysian mcm ni. sistem edukasi nk kena dirombak semula. yg skg ni teruk sgt.

      Delete