11:09 5

Suspek Pembunuh Dan Siti Salmy Berkawan, Dalam Satu Geng

Suspek Pembunuh Dan Siti Salmy Berkawan, Dalam Satu Geng


Suspek pembunuh kanak-kanak 2 tahun yang dijumpai dikelar lehernya dikatakan dalam satu geng dan mengenali ibu mangsa bernama Siti Salmy.

Siti Salmy dan suspek dikatakan sering lepak bersama di mall di mana kanak-kanak 2 tahun itu dikatakan diculik.

"Siti Salmy dan suspek selalu dilihat menghabiskan masa bersama dengan kawan-kawan lain. Merea saling mengenali." kata seorang pekerja di mall tersebut yang sring melihat geng-geng Siti Salmy lepak di tingkat 4 mall itu.

Ada juga saksi yang selalu lepak di pusat beli belah itu berkata akan ternampak kanak-kanak 2 tahun itu bersendirian dan merayau seorang diri. Kata saksi yang juga seorang lelaki homeless, tempat tersebut (shopping mall) itu selalu dijadikan tempat lepak dan berehat geng-geng homeless. Lelaki itu juga menambah "Di sini sejuk, di luar panas".

Lelaki yang tak nak dikenali itu turut mengatakan ada juga aktiviti jual beli dadah di kawasan ini dan mungkin motif adalah dendam. 

Dia menambah, Siti Soffea merupakan budak yang comel dan tak takut orang ramai. Dia suka budak tersbut yang peramah namun tidak suka dengan perangai kedua ibu bapanya. Bapa mangsa kini berada di dalam penjara kerana kes dadah.

Suspek berbangsa India dan baru keluar dari penjara kerana memiliki senjata berbahaya dan pernah ditangkap kerana dadah.

Ibu mangsa, Siti Salmy kini di tahan reman untuk siasatan lanjut.

sumber: The Star

5 comments:

  1. Ada ada saja..1205x

    ReplyDelete
  2. Dah agak dah

    ReplyDelete
  3. Ya allah,,,anak tk tau apa2 jadi mangsa,,

    ReplyDelete
  4. Bodohnya jd manusia xde haluan hidup

    ReplyDelete
  5. Ank adalah anugerah & amanah Allah.Bila2 masa pun Allah akn tarik balik anugerah ini jika ibubapa x hargai amanah ini.Ada tujuan knp Allah ambil semula ank ini..pikir2 kan lah.

    ReplyDelete