20:28 0

Temubual Khas: Erma Fatima Sedia Bersemuka Madunya

Temubual Khas: Erma Fatima Sedia Bersemuka Madunya


Sebenarnya keizinan untuk berkahwin lain memang telah lama dipersetujui. Erma Fatima sendiri pernah mencari calon yang sesuai untuk suaminya namun ditolak.

Gambar Aida Abdul Di sini (KLIK SINI)

Ini kata-kata Erma Fatima:

“Saya tak tahu kenapa kali ini Bade tak suruh saya pergi tunangkan atau pun tidak, itu semua kena tanya dia, saya minta hal ini tidak disensasikan lagi dan saya anggap ianya telah selesai,”

“Saya bersedia untuk berjumpa dengan isteri baru Bade iaitu madu saya secara terancang mahupun kebetulan, saya serahkan kepada suami saya bagaimana cara pertemuan itu"

“Saya tahu ramai yang member tafsiran yang negatif mengenai poligami, tapi apa yang berlaku terhadap diri saya perlulah dilihat secara positif yang berkemungkinan saya mempunyai kekurangan pada diri Bade,”

"Mungkin orang ramai silap mengatakan keizinan saya beri pada suami bererti saya menerima poligami. Tidak, ini satu ujian daripada Allah SWT. Mungkin mereka mengatakan saya begitu kental, tetapi jiwa saya masih seorang perempuan."

Punca Bade Kahwin lain

"Saya mungkin merasai apa yang semua orang di luar sana rasakan. Saya juga rasa dipersendakan, saya juga rasa kelemahan saya, saya juga rasa terhina. Malang bagi seorang perempuan tidak dapat melahirkan anak, memberikan zuriat kepada suami, itu kelemahan utama saya. Saya tidak dapat memberikan zuriat kepadanya dan kerana itulah saya memberi keizinan."

Kenapa Bade pilih Aida

"Saya melakukan ni bukan untuk mendapatkan ganjaran payung emas, tetapi ini soal hati dan perasaan. Saya harus melepaskan orang yang saya sayang untuk kebahagiaan dia."

"Mungkin ada sesuatu yang indah di dalam diri perempuan itu sehingga Bade sanggup memilihnya dan mengahwininya. Bade cukup dewasa untuk membuat pilihan, pilihan itu saya harap tepat.”

Namun, ada juga desas-desus yang mengatakan bahawa Erma sengaja mengadakan penggambaran di luar negara semata-mata mahu mengelak untuk menghadiri majlis perkahwinan suaminya.

“Saya dah book tiket nak pergi ke Spain untuk shooting. Kalau saya cancel, saya kena cancel semua jadual-jadual orang lain. Majlis itu tetap akan berjalan dengan lancar dan meriahnya, tiada rasa cacat celanya majlis itu tanpa saya.”

Erma Fatima akui dirinya sangat “workaholic” untuk bekerja tetapi di rumah dia tetap menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri serta menghormati Bade selaku ketua keluarga. ]

(MELODI/HLive/OhBulan)





0 comments:

Post a Comment