Searching...
22:58 8

Wanita Meroyan Dan Mengamuk Nak Makan Coklat Cadbury

Wanita Meroyan Dan Mengamuk Nak Makan Coklat Cadbury


Seorang wanita pengguna facebook bernama Amelina Amelie meluah perasaan apabila isu Cadbury menjadi perbualan orang ramai.

Cadbury disahkan mengandungi DNA porcine dan ditarik balik dari dijual.

Wanita ini memuat naik status yang agak keterlaluan.

Jom baca luahan Amelina Amelie



8 comments:

  1. ,mkn jelah nk mkn,,jgn bising2,xpham btol,,xde yg nk marah pon,,grrr~

    ReplyDelete
  2. Kesian betol dgn bdk2 zaman skg.ni la akibat kalo didikn agama x dibgi.yg haram tetap nk dihalalkn.ko tau ke dik ko sempt hidup smpai tua??sempat ke ko nk tobat mse malaikt maut cabut nyawa ko nti.kat sni blh la ko ngamuk bagai..depan Allah nti try ko jwb mcm ni gak..mse tu bru ko tau sape yg berkuasa.Astaghfirullah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga beliau mendapat taufiq dan hidayahNya

      Delete
  3. Makan jerlh bro...ko pnye hal kn

    ReplyDelete
  4. kes terbaru budak ni komen pasal budak oku kena kurung tu.. kutuk2 budak oku. mmg tkde kesedaran sivik budak ni

    ReplyDelete
  5. Kesian cikgu2 yang mngajar budak ni...naik pening nak faham bahasa dia...nk rngkas smpai ke laut jadinya....semoga beliau disekolahkan kembali...

    ReplyDelete
  6. nk glemer pn agak2 sume org dye nk kutuk.. dye msh mude..msh jauh lg pjlanan nye.. satu hari tuhan tu tunjuk kt dye dpt anak oku tu bru dye sdar kot.. prangai cm good2 jer..

    ReplyDelete
  7. alah kalau dia nk makan pun lantakkk la..selori ke belori lori ke. dah tu meroyan pulok tu. naper cari publisiti murah ke? jgn2 diri dia pun.....

    ReplyDelete