Searching...
23:26 0

Abby Abadi Kini Berpurdah, Peminat Kutuk Kening Pula



Abby Abadi Kini Berpurdah, Peminat Kutuk Kening Pula


Selebriti Abby Abadi kini telah berhijrah untuk mengenakan purdah atau niqab pula. Tahniah buat Abby Abadi yang kini mendekatkan diri dengan Allah.

Abby Abadi sering memuatnaik gambar terkini beliau di laman instagram. Dan ada peminat yang mempersoalkan kening Abby Abadi pula. Sigh, macam-macam follower ni.

Ada yang berkata Abby Abadi mencukur keningnya kerana ianya kelihatan nipis dan cantik. Ada yang mengutuk dan mengatakan Abby Abadi tidak tahu hukum agama.

Abby Abadi denga tenang menjawab segala persoalan itu. Ini jawapannya:

Assalamualaikum... Dah nak titun ka? Hehe.. Sy mata takleh lelap ni... banyak yg nk di kongsi tak kesampaian lagi... tp sblm tu, Sy dengan sukacitanya nk tunjuk kening Sy dgn lebih dekat lagi. 

Inilah kening turun temurun dr Makcik Hasnah aka Mak Sy.. (rujuk la gmbr Mak Sy... tenung dalam2 k hehe.. ) Mak Sy ni anak cina.. Org ISLAM jaga dari kecik. Jadi bila asalnya cina, yg jelas Sy nampak bulu2 nya tak berapa nk ada... lain la mamak ye tak? Hehe.. Dah ulang 888x dah, ada juga lagi yg timbulkan... Bukan kata dalam insta ni je... kt FB, dekat twitter.. kening Sy jadi igauan hehe.. Ada yg jumpa, sembang baik2 depan mata dekat Masjid pun tanya jugak pasal kening ni.. adehhh! Siap tanya Sy hukum cukur kening lagi......... Tajuk lain buleh tak? Ataupunnnnn.. dari risaukan kening Sy... 

Baik tolong carikan Sy jodoh... Ada gak faedahnyaaa haha... @eveusun @nurdinakamalia @leinsufyana Help! Helpppp! Hehe.. Carikan yg buleh jaga Sy & anak3 sebaiknya k.. Beriman yg paling penting, satu lagi..bertanggungjawab.. ok? Hehe.. Lupakan kening Sy. Usahakan yg ni pulakkkkk..kikiki okbaiiiii.

Hehe itulah jawapan Abby Abadi, siap minta tolong carikan jodoh lagi tu. Apapun semoga Abby Abadi berbahagia selalu. Mana tahu ada jodoh, kahwin la lagi. :)

Tonton video bawah ni:








0 comments:

Post a Comment