Searching...
07:45 4

Farish Kena Hentam, Pijak Kubur Sambil Berselfie


Farish Kena Hentam, Pijak Kubur Sambil Berselfie




Pengacara Farish Aziz di lahar para follower di laman sosial apabila berselfie di kubur.

Ini berlaku apabila ada peminat mempertikaikan Farish terpijak kubur ketika berselfie.

Memang kena hentam habis-habisan dengan para follower di Insta Farish.

Jom lihat:







4 comments:

  1. Mgkin parents & grandparents farish x ajar dia cara mghormati kubur2 tnh pkuburan islam dgn baik..bila ditegur tu try la renung sejenak..mgkin x lama da tuu..imagine dia dlm kubur org lain saje pijak n selfie..tp alfatihah x disedekahkan pun huhu..nangis nti..

    ReplyDelete
  2. Jawapan mempertahankan diri Farish juga sangat lemah dan berbaur budaya yang jauh berbeza dengan adab, tertib dan sebab2 menziarah kubur yang dianjurkan Islam. Dinasihatkan meminta maaf secara terbuka kerana jelas cetek ilmu pengetahuan. Brader nak pertahan diri pun kena ada ilmu

    ReplyDelete
  3. org x kisah nk selfie tp jgn pijak kubur org lain...farish x faham pe yg public figure tegur...sblm balas feedback peminat ,tapis, renung n munasabah dulu

    ReplyDelete
  4. orang mrh bkn sebab ko selfie kt kubur la, bangang, org marah sebab KO PIJAK KUBUR! alasan xde jalan (kata peminat bodoh yang back-up) tu mmg tak masuk akal. cuba alasan lain yg CERDIK sikit. tak payah nk back-up sgt la peminat2, jgn jd bangang mcm retis. aku tahu, retis malaysia ni mmg ramai yang bangang sejak asal. haha

    ReplyDelete