Searching...
14:33 30

Gambar Selfie Dan Biodata Penuh Perempuan Mengamuk Peugeot CDM 25

Gambar Selfie Dan Biodata Penuh Perempuan Mengamuk Peugeot CDM 25

Perempuan yang mengamuk dengan pengunci stereng setelah kereta barunya dilanggar kini masih menjadi bahan bualan orang ramai.

Siapa dia sebenarnya? Apa namanya? Kerja apa sampai mampu bawa kereta setaraf Ferrari itu? Ini biodata penuh wanita ini.

Biodata Penuh:

nickname : Kiki / Lily
facebook : https://www.facebook.com/kiki.kerjakahwin (dah deactive)
twitter : https://twitter.com/KerjaKahwin
blog : http://kikikerjakahwin.blogspot.com
hp : 0137791393
company fanpage : https://www.facebook.com/LikeKerjaKahwin
fanpage admin : https://www.facebook.com/Idz.KerjaKahwin
company email : idz@kerjakahwin.com.my
fanpage admin hp : 0133871373
company web : http://www.kerjakahwin.com.my

Baca Juga:
- POLIS Kini Siasat Pemilik CDM25 (BACA SINI)
- Pantun 2 Kerat Buat Pemilik CDM 25 (BACA SINI)

Jom layan gambar Selfie wanita ini di bawah:

Baca Juga:
- POLIS Kini Siasat Pemilik CDM25 (BACA SINI)
- Pantun 2 Kerat Buat Pemilik CDM 25 (BACA SINI)












30 comments:

  1. Haha muka stepp nk lmbut
    konon.berhijab model tpi perangai cm babi.haa memalukn btol..ada ke llki nk kn pompn mcm ni mcm perangai orng giler.kesian berhijb tpi tkde imn lngsung.nth2 kete pinjm..g lh bukk tudung minh..tk guna ko pakai klau perngai mcm orng tkde otk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm mane ko tau perangai babi mcm tu?kesian babi tu takde kene mengene pun dikaitkan,babi lg famus dr artis...huhuhu

      Delete
    2. Tak baik kutuk2 org,,dapat dosa kering je,,bila nk minta maaf pd minah ni..tapi x taulah kaluanda non muslim,,sbb x faham so pegi belajar laa,,

      Delete
    3. kutuk je.. memang patut kena, perangai puang tu cer bangsat. riak teramat.

      Delete
    4. org mcm ni tak lekat boyfriend

      Delete
    5. bkn kata boyfriend, kote masuk pun boleh keluar balik.. puiih..

      Delete
  2. Kesian kt mk bpk kau.mesti malu
    muka bukn cntik pun ikut perangai lh tu
    bukak makeup mesti pecah nye

    ReplyDelete
  3. Dahla..korg2 jgnla mrh2 dia lg. Dia munkin da sedar tu. Korg memarah dia pon wat dosa kering je..nnt kat akhirat sume saham kite dpt kat dia..jus doakan jela yg baik2 utk dia.. peace

    ReplyDelete
  4. Hak....tuii.... lubang Puki dh over besar sampai steering lock dapat masuk

    ReplyDelete
  5. Bye2 kiki....Selamat beraya dgn steering lock kat dalam jail yea..

    ReplyDelete
  6. Sudah la.. die pun dh mntk maaf n sedar ksalahn die. Mgkin time tu emosi die x stabil. Biase la pompuan. Kje sendiri Sush pyh nk bli kete tu... kot2 dosa die tu trhapus dek kerana dpt pahala org yg kutuk die. Yg lps biar lps. Jdkn pengjran. Tangani mslah dgn rasional bkn emosionl

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah taik. klu kena kt muke ayah nko, nko nk maaf gitu je ke? siap acu stereng lock tu. xleh blah aku tgk dia ketuk kereta tu. kimak tul. setan punya kiki

      Delete
    2. bila buat salah ja mintak maaf..tu jela org kita..kalu mcm tu kita semua jom pakat2 angkat keta dia masuk dlm sungai..pastu kalu kena marah or apa ke kita bole mntak maaf..lepas sebulan..tutup kes.. mudahnya hidup ni..asal buat salah ja..bole mintak maaf..

      Delete
  7. Mls nk kata apa.... Aku ingat sapa yg dok canang nma dia nie pown igt dapat dosa buta ja... Trmasuklah admin nie skali..

    ReplyDelete
  8. Brp umur kiki ni?

    ReplyDelete
  9. padan muka..lain kali pikr dlu sebelum buat. muka xlah lawa sgt..bibir tebal..perangai macam sampah!

    ReplyDelete
  10. haha..bkn main lagi ko kutuk2 dia ek..btw..mmg btol..muka mlambangkan attitude dia gak. bajet nak jd ppuan lmbut+ayu?? no way! xhormat org tua! racist! buat malu mak bapa aje.. ubah sket ur attitude wahai kiki stereng lock!

    ReplyDelete
  11. tgk video igt kan muka cam izzah anak DSAI. kalau camtu cantek la jgk. ni mka x semena je. apa2 pon saya bg tiga bintang sebab bersifat rasis

    ReplyDelete
  12. Kiki ni age 30..kita bkn nak kutuk n nak benci dia..tp nak tunjuk bahawa rakyat msia benci perangai x de adap mcm dia...dosa kalo kita ckp benda salah..msia dgn sikap anda benci dia watkan org takut nk wat kurang ajar mcm kiki tu.wallahuaqlam..

    ReplyDelete
  13. KIKI ANAK HARAM!!

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. agree mmg ki KIMAK!

      Delete
  15. ermm. bukan nk mengata tp utk peringatan diri sendiri jer. kalau bg kawen free dgn dia pon, saya xmahu,. biar kurang lawa dr dia asal hati ini senang n tenteram. if jodoh, xtahu lah. sape2 suami dia. moga penyabar dan beriman. dan lg baik kalau ade sedikit ilmu pertahanan diri

    ReplyDelete
  16. hijab tu kan tuntutan Allah yg korg gi kutuk bab tu pahal??
    kutuk bab moral sudah..jgn memandai suruh buka tudung pe bagai.. bodo namany tu.. sama 2x5 je perangai yg komen tu

    ReplyDelete
  17. baru naik peugeot dah nak langsi ini minah. sedangkan nabi Muhammad S.a.w naik buroq pergi ke langit ke-7 dalam hanya satu malam je. tak riak. engkau? stok bagusss je dgn kete kau tu.

    ReplyDelete
  18. kiki ku pulang dari kota...kiki ku beli kan kereta...kereta kiki warna puteh..bole dibawa ke mana mana...

    pon pon pon pon pon. ..
    pon pon pon pon...
    kereta puteh kiki berbunyi..
    marilah aunty mari uncle..
    boleh kiki kasi si stereng lock..

    ReplyDelete
  19. korang ni tak yah nak tunjuk bgus,,, cerita pasal nabi ler,,pasal islam ler.. islam x ajar ckp yg tak baik, gunalh perkataan tu baik2,, ni lah kejahilannya.. konon diri bgus sgt lh tu,,bersopan santun.. org tu dh mintak maaf dah,, ttup citer. klau nk pesan,bg nasihat,, tak yah nk kecoh sgt lh,,

    ReplyDelete
  20. sedangkan Allah tu maha pengampun, sedangkan nabi pun ampunkan umatnya. inikan kita manusia biasa. lepas tu lepas lah

    ReplyDelete