Searching...
14:55 9

Gambar Terbaru Ekin, Isteri Mawi Jadi Tumpuan

Gambar Terbaru Ekin, Isteri Mawi Jadi Tumpuan


Hmm, di laman facebook Rotikaya, satu gambar terkini Mawi dan isterinya Ekin telah dimuatnaik bersama anak mereka. Gambar ini di ambil di majlis berbuka puasa.

Gambar ini tiada cacat celanya pun, namun yang menjadi perhatian ialah komen-komen panas dari fans dan haters Mawi dan Ekin sekaligus menjadikan gambar ini medan berbalas komen.

Apapun makin comel anak Mawi ni. Mawi dan Ekin pun ok je, semakin kacak dan cun.







9 comments:

  1. cute je, melampau tul haters2 nih

    ReplyDelete
  2. #istigfarlahSketGuysRamadhanni #semuaCantik #bePositiveSmile

    ReplyDelete
  3. Tiada yg sempurna melainkan dia yg satu ALLAH S.W.T....

    ReplyDelete
  4. Itu pun jadi masaalah. ..Ya Allah..ape la masaalah korang ni..biar la...semua pun ciptaan Allah..sempurna atau tak..itu bokan masaalah korang..dah posa2 ni jgn buat dosa kering la wei!!

    ReplyDelete
  5. Hahahahha. Cantik jer i tgk. Cantik sgt ke nak kata org lain xcantik. Hahahahhaha...

    ReplyDelete
  6. Syukur lh itu tandanya dia bahagia...
    dia gemuk kh,,makcik kh,,kedut kh,,,apa kaurang nak kisah...
    semua pun msa akn sampai akn tua jg..
    I suke dia cm tue,,,nmpak tak blebeih2an....

    ReplyDelete
  7. Cantik je..... nampak sederhana..... x de cacat cela rasanya.... apalah yg ada dlm fikiran haters2 ni...

    ReplyDelete
  8. manusia yg hatinya busuk memang suka dengki kat org..org bahagia salah ,org cerai-berai salah...belajar2 mengucap la pd sapa2 yg suka kutuk2 tu :(

    ReplyDelete
  9. Satu je yg ade dlm hati haterz2 ney...busuk hati sekian :)

    ReplyDelete