13:21 2

Izzue Islam Kena Kutuk Sebab MH17, Apa Komen Izzue



Izzue Islam Kena Kutuk Sebab MH17


Pelakon popular yang juga ahli kumpulan Forteen iaitu Izzue Islam menerima tempias apabila dihentam rentetan kejadian MH17.

Satu twitter PALSU Izzue Islam telah membuat statement bahawa pihak MAS perlu berubah ekoran insiden MH17.

Ramai peminat yang marah kepada Izzue Islam sehingga ada menggelarkan selebriti itu bodoh sedangkan itu adalah akaun PALSU.

Ini komen Izzue tentang kes ini:

"Saya masih lagi terkejut dan hampir tidak percaya dengan kejadian yang menimpa negara kita dan MH17, saya tidak sangka pula ada pihak ambil kesempatan untuk menjadikan perkara ini sebagai sindiran lebih-lebih lagi menggunakan nama saya pula. Kali terakhir saya muat naik status laman sosial Instagram dan Twitter ialah mengucapkan takziah pagi tadi (Jumaat). 

 "Saya harap semua peminat tidak terpedaya dan percaya dengan apa yang ditulisnya itu, kerana akaun Twitter saya sebenar ialah @Izzueislam bukan @IzzueIslamMY,"


Itulah komen dari Izzue Islam. Lihat status di bawah:

sumber: Cari & mStar
Akaun Palsu
Peminat mengamuk
Ini yang original

2 comments:

  1. Betulpe dia komen. Apa yg bodohnya

    ReplyDelete
  2. Yg bodohnye sbb ramai org jahat dari org baik d Msia, yg sokong buka aurat & minum arak..! Allah turunkan mcm2 bala kpd MAS utk menegurnya sbb MAS mewakili airlines negara Islam tp mcm airlines negara kafir jer. Susah sgt ke nk ikut perintah Allah??!!! Airlines lain smua untung berjuta-juta, airlines kita rugi berjuta & didtgkan bala bertimpa2.. Tak sedar kah lg wahai warga MAS sekalian???!!!!

    ReplyDelete