Searching...
22:24 0

Siapakah Syaitan Yang Buat Fitnah - Fazura

Siapakah Syaitan Yang Buat Fitnah Ini - Fazura


Fazura agak berang apabila satu lagi kontroversi wujud tentang hubungan cintanya. Terbaru beliau dikaitkan bercinta dengan pelakon Remy Ishak.

Ini jawapan Fazura:
Saya tak jumpa Remy Ishak sejak drama Tahajud Cinta. Saya pun tak tahu, bulan puasa orang kata syaitan kena ikat so, siapakah syaitan-syaitan yang membuat fitnah ni, jadi terpulanglah.

Saya tak baca blog jadi saya tak tau cerita, saya tak suka orang mengata orang, fitnah-fitnah ni saya tak suka, jadi kalau orang nak buat cerita ni saya macam, emm tak apalah, buatlah. 

Saya memang melarang perkara tu masuk ke kepala saya, saya tak boleh bagi masa dan juga otak saya memikirkan perkara-perkara macam ni.

Dah terang lagi bersuluh Fazura menolak dan menafikan gosip percintaan ini. Maknanya dia masih single dan avaible. Hehe.

sumber: OhBulan



0 comments:

Post a Comment