14:26 0

Artis Belajar Selfie Demi Peminat


Artis Belajar Selfie Demi Peminat


Seorang artis yang sedang meningkat naik iaitu Syukri Yahya akui mula belajar selfie demi peminat.

Sememang fenomena selfie kini semakin popular dan menjadi trend masa kini. Jadi tidak hairan jika artis berselfie untuk berkongsi gambar terkini dengan peminat dan follower.

Ini kata Syukri Yahya kepada SinarHarian:

“Buat masa ini, saya masih selesa menggunakan Instagram sebagai medium penghubung antara saya dan peminat. Sejak saya buka akaun ini, penerimaan yang saya dapat sangat baik. 

“Sebelum ini saya bukanlah seorang yang pandai selfie. Tapi bila ramai peminat yang asyik bertanya mengapa saya jarang muat naik gambar, jadi saya mula belajar untuk selfie,” 

Yang terbaru, Shukri Yahya akan muncul di dalam sebuah drama di TV3. Dia memegang watak utama menerusi drama bersiri slot Aksi TV3, ‘Pelan B’. Antara pelakon lain dalam Pelan B ialah Risteena Munim, Talha Harith, Zoey Rahman dan Beto Kusyairy yang mula bersiaran pada 19 Ogos ini.



0 comments:

Post a Comment