Searching...
22:08 17

Gambar Terkini Siti Musliha, Kini Berumur 31 Tahun

Gambar Terkini Siti Musliha


Dulu nama Siti Musliha agak popular apabila tampil dengan sebuah album.

Siti Musliha dulu menjadi topik hangat apabila menjalani pembedahan konstruksi kosmetik wajah kerana dia dilahirkan dengan keadaan wajah yang tidak normal.


Tapi syukur alhamdulillah kes Siti Musliha mendapat liputan meluas sekaligus membolehkannya menjalani pembedahan.

Siti Musliha telah menjalani pembedahan wajahnya pada kali pertama pada tahun 1984 di sebuah hospital di Adelaide, Australia. Kemudian dia menjalani beberapa lagi pembedahan.

Kini Siti Musliha dah dewasa berumur 31 tahun. Siti Musliha kini telah mendekatkan diri dengan Allah dan telahpun menghafal 30 juzuk Al-Quran. Dengan izin-Nya, Siti Musliha juga telah menunaikan umrah.


Jom lihat gambar terkini yang diambil beberapa tahun lepas.


sumber: (adanaberkat)

Bacaan Lain:
- Lihat Gambar Perkahwinan Chef Wan dengan Yati (LIHAT SINI)


Gambar terkini




17 comments:

  1. wonderful woman.

    ReplyDelete
  2. saya respect dgn dia.. seorang yg berani dan tidak mudah putus asa.. from sarawakian..

    ReplyDelete
  3. Tak nak buat album lg ke? Pasti meletop kalau buat album... boleh berentap dng siti nurhaliza....

    ReplyDelete
  4. Elok sangat lah tu mendekatkan diri pada ilahi sebab dulu kau dah buat dosa besar.. mengubah pemberian allah.. konon nk cantik tp cantik kah? Mcm tu jgak rupa kau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko buduh palui.. ia buat pembedahan untuk kesihatan dan dapat teruskan hidup.. bukan cam ko, frust sikit kn bunuh diri kali.. talor

      Delete
  5. ish ada juga manusia yag komen mcm kat atstu....klula bendatu jadi pada ank lagu mana....dia bt bagi lebih elok dri seblum ini....dalam islampun di benarkan jika utk kebaikkan dan maruah diri,,,apa punya oranglalunie

    ReplyDelete
  6. Saudara/saudari Edd,bkn kehendak dia rupa mcmtu..n bkn kehendak dia utk wat pembedahan "constructive" kosmetik..paham x constructive tu ape..dia di'betulkan'muka..bkn bedah sbb nk cntik mcm artis2..yg pic budak awk tgk tu slps bedah..sblm bedah rupa dia xteratur..kedudukan hidung kt atas..mata pon xduk kt tmpt betul..pembedahan tu utk susun blk kedudukan anggota2 deria dia..
    Kaji dlu sblm komen! Sekurg2nya dia hafaz 30juzuk.awak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg cetek pengetahuan agama shj akan jwb mcm tu. abaikan je si edd...moga diberi taufik dan hidayah. Aaaminnn

      Delete
  7. Edd, xberdosa pun kalau buat pembedahan pulih kecacatan. Kau tu batak nak mampos, belajar xabis sibuk kutuk orang.

    ReplyDelete
  8. nak bagi komen u biar la masuk akal sebagai seorang manusia ni serupa mcm binatang ko ni edd....

    ReplyDelete
  9. Edd ni tak khatam lagi bab hukum islam ni. Camnilah meh belajar ngan abg. Abg dan anak buah buah abg akan ajar cukup2 Edd ye

    ReplyDelete
  10. Betultu..yg saper komen bengn**g cam tu..bagilah bodohtu kat orang lain sama..janganlah jadi bodoh sorang2 ye..btw..entah bilala saya mampu hafal quran macam ct musliha...

    ReplyDelete
  11. edd jijiknya kau

    ReplyDelete
  12. hai la mnusia..kesian sgguh kt si edd tu yea.

    ReplyDelete
  13. Siti Musliha tinggal berjiranan dengan saya, ibu saya pernah beberapa kali menzirahi neneknya dan pernah sempat melihatnya. Beliau kini sihat dan tenang, alhamdulillah. Cuma yang kurang pasti mengapa beliau tidak berminat untuk menghasilkan album lagi. Barangkali kerana beliau tidak menginginkan publisiti, tapi sekadar ingin menjalani sisa-sisa hidupnya dengan tenang.

    Sungguh beliau merupakan insan istimewa yang dilahirkan Allah ke dunia ini bukan untuk menagih simpati sesiapa, tapi untuk menyedarkan kita semua akan betapa berharganya nikmat kurniaan Tuhan. Kerana kebanyakan kita semua dilahirkan dalam keadaan yang sempurna, cukup lengkap dari segala sisi, sedangkan beliau tidak begitu.

    Mengenai pembedahan rekonstruktif yang dijalani Siti Musliha selama beberapa kali, menurut kaedah syara', ianya dibolehkan atas maksud memperelokkan rupa yang musnah akibat kebakaran, melecur atau kecacatan semulajadi yang berlaku semenjak lahir dan sebagainya. Maka kepada sesiapa yang mencemuh, hendaklah berhenti, berfikir dan banyakkanlah bermuhasabah diri. Ia hanya satu perbuatan yang memalukan diri anda sendiri. Wallaahu a'lam.

    ReplyDelete