20:25 0

Gaji Emma Maembong Untuk Satu Telefilem Didedah

Gaji Emma Maembong Untuk Satu Telefilem Didedah


Di dalam satu artikel Kosmo, ada mendedahkan gaji yang diterima Emma Maembong untuk satu telefilem average nya kira-kira RM 10 ribu.

Namun itu bergantung jumlah scene dan juga watak apa yang dilakonkan.

In kata Emma Maembong:

"Selama ini saya sering ditawarkan harga sebegitu oleh sesebuah syarikat produksi. Jadi, apabila ada syarikat lain yang mahu mengambil saya berlakon, memang itulah harga yang saya letak dan mereka menerimanya.

"Lagipun itulah harga yang telah ditetapkan sejak awal lagi, terutamanya kalau membabitkan saya memegang watak utama. Bagaimanapun, saya bersedia untuk berunding kalau ingin kurangkan harga," 

Telefilem selalunya tidak mengambil masa yang lama berbanding dengan drama bersiri dan juga filem.

Untuk filem, bergantung kepada bajet dan populariti, seorang hero dan heroin boleh menerima sehingga RM100 ribu.

Apapun tahniah kepada Emma Maembong yang boleh dikatakan antara pelakon baru yang amat berjaya dan sememangnya mempunyai base peminat yang ramai.


0 comments:

Post a Comment