21:58 0

Aliff Syukri Terlajak Laris Bengang Digelar Pondan

Aliff Syukri Terlajak Laris Bengang Digelar Pondan


Pengasas kosmetik dan juga jutawan Dato Aliff Syukri terpalit dalam pergaduhan Rita Rudaini dengan bekas rakan kongsinya Siti Saleha.

Aliff ternyata kecewa apabila dia dikutuk dengan nama kurang sopan iaitu pondan

Ini kata Aliff Syukri (OhBulan):

Kalau korang nak bergaduh sgt pun jangan kaitkan nama saya dan aibkan saya!!! Sy x perlukan publisiti yg mengaibkan mcm ni sbb itu masalah anda dan sy x masuk campur …dan tiada kena mengena dgn sy….. sy minta tolong jaga hati dan perasaan sy..krn saya ada ibu isteri , mertua dan anak2?? 

Sy x perlukan publisiti sperti itu.. saya punya maruah!… sy x kisah kalau ada yg mengutuk saya di belakang kerana sy tahu rezeki dan masa depan saya Allah Swt dah tentukan…dan bukan dengan kutukan dan hinaan org lain… sy x kisah berkawan dgn sesiapa asalkan jangan tau berbudi dan bahasa…cuba anda ditempat saya???kalau betul salah saya tolong buktikan dimana sbb apa dan mngapa?? semoga Allah membalas jasa baik anda semua n mengaibkan sy sebegini…


Ini merupakan gambar yang berkaitan:




0 comments:

Post a Comment