20:54 8

Jawapan Dari Pihak UAI Tentang Isu Video Skandalnya, Isteri Atau Edit?


Jawapan Dari Pihak UAI Tentang Isu Video Skandalnya, Isteri Atau Edit?


Itu isteri UAI atau video edit? Persoalan ini menjadi bualan ramai pihak sejak semalam ekoran penyebaran sebuah video durasi pendek menunjukan seorang lelaki mirip UAI beraksi di atas katiI bersama seorang wanita.

Ada yang mengatakan wanita itu merupakan isteri ketiganya namun ianya sukar disahkan kerana kesemua isteri UAI memakai purdah dan menutup muka.

Pembantu Ustaz Azhar Idrus iaitu Zulkifli Wahab sudah tampil untuk memberi kenyataan bagi pihak UAI kepada media.

Ini kenyataan Zulkifli Wahab (Harian Metro)

"Bukan... jangan percaya.. itu adalah usaha terancang pihak tertentu untuk menjatuhkan bukan saja UAI tetapi juga golongan ulama di negara ini.

“Kebelakangan ini seperti sudah wujud trend untuk menjatuhkan golongan ustaz dan ulama ini.

"Ini kerana pihak yang berkenaan seperti tidak senang duduk apabila melihat masyarakat Islam di Malaysia sekarang semakin suka dan rajin ke majlis ilmu hingga program ceramah agama dan dakwah sudah menjadi fenomena sekarang.

"Justeru, pihak tertentu sengaja merancang usaha kotor ini untuk menjatuhkan ulama dan memesongkan akidah umat Islam di negara ini.

"Ia termasuklah program 'I Want To Touch A Dog' di ibu kota baru-baru ini. Mereka akan buat apa saja untuk merosakkan umat Islam,"

Tambah Zulkifli lagi, UAI tidak terjejas dengan penyebaran video itu dan akan meneruskan program ceramahnya seperti biasa.

Semoga Ustaz Azhar Idrus terus kuat menghadapi dugaan dari Allah ini.

carian:
- video uai
- koleksi video uai
- jawapan video uai

8 comments:

  1. This joker(not ulamak) is always calling other people boddow. Now he is the boddow. Nothing more than a clown with bloated ego, and perverted sexual fantasy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hw u knw if he is not ulamak???? If u islam y u want to fall ur religion.. if u not islam then just sssshhh....

      Delete
    2. the boddow is specially dedicated to the person who commit the wrong and proud to showing their stupidity..ermm,,do u feels the burn sir?

      Delete
    3. Bodo tu org bodoh mcm hang la..uai ckp tu bg sapa yg duk mkn cili.die la trasa pedas.lbih bodo dr lembu.tgk gmbq pun da tau tu gmbr edit.kecik2 xnk skolah.komen speaking tp mcm org bodo

      Delete
    4. Who me? I have a blog, and my profile is public for all to see, unlike you, hiding behind the monitor commenting and cussing like a true muslim. hahaha. relax BRADER belajar rendah diri. kata islam? yang korang defending walaupun obvious tu dia dalam video tu knp? haha

      Delete
  2. knp uai tak buat report polis eh..biar polis siasat dan tangkap org yg edit dn sebar vid ni...baru nmpk kebenarannya

    ReplyDelete