10:00 0

Ramai Lelaki Cuba Dekati, Mengurat Izreen Azminda

Ramai Lelaki Cuba Dekati, Mengurat Izreen Azminda


Pelakon cantik yang baru bercerai, Izreen Azminda memberitahu ramai lelaki cuba mendekatinya namun dia masih belum terbuka hati.

Izreen Azminda akui bimbang sekiranya hatinya akan disakiti oleh lelaki-lelaki tersebut. Izreen Azminda juga amat mementingkan anaknya dan hanya menerima lelaki yang betul-betul boleh menjaga anaknya.

Saya tak izin orang menyakiti hati saya dan untuk masa terdekat ini, memang ramai yang mencuba mendekati saya tetapi saya belum bersedia.

Izreen Azminda juga berkata dia sememangnya rapat dengan Amar Baharin sejak sebelum dia berkahwin lagi.

Ini kata Izreen Azminda (via mStar):

"Bagi saya apa yang berlaku masih baru dan biarlah saya beri tumpuan kepada anak dahulu," 

"Sudah tentu saya perlu utamakan anak saya dahulu, kalau seseorang lelaki itu mahu mengenali saya, dia perlu terima anak saya juga," 

"Orang sekarang sudah maju dan tidak ada masalah dengan status atau gelaran janda.

"Saya sendiri tidak anggap ia sebagai tekanan, hanya segelintir masyarakat yang memberi komen negetif tentang perkara itu yang membuatkan saya tertekan," 

"Amar kawan yang baik dan kami berkawan sejak saya anak dara lagi tetapi orang tidak ambil perhatian kerana kami tidak popular ketika itu," 

Izreen Azminda berkahwin dengan Riza pada 2012 dan bercerai pada Jun 2014. Mereka mempunyai seorang anak lelakui bernama Umar.


0 comments:

Post a Comment