11:44 0

Suami Minta Eina Azman Berpakaian Sopan


Suami Minta Eina Azman Berpakaian Sopan


Pelakon cantik yang kini sedang berbahagia melayari bahtera rumahtangga iaitu Eina Azman akui suaminya ada memintanya memakai pakaian sopan selepas ini.

Eina Azman yang berusia 19 tahun menyatakan kesyukuran melihat perubahan suaminya yang baru memeluk Islam dan peka terhadap imej. Suaminya Dato Gmix juga bersungguh-sungguh mahu mendalami agama Islam.

Ini kata Eina Azman (via mStar):

"Suami memang ada meminta saya untuk berpakaian sopan selepas kami kahwin. Tidak susah mana pun kerana sebelum ini saya bukannya berpakaian terlalu terdedah.

"Sebagai seorang wanita yang memegang status isteri juga, saya perlu menjaga nama baik suami dan keluarga," 

"Saya lihat dia bersungguh-sungguh apabila membabitkan hal-hal agama. Macam-macam dia tanya kepada nenek dan ayah saya terutamanya tentang solat.

"Lebih mengharukan dengan inisiatif sendiri, dia mengajak ayah saya sembahyang Jumaat bersama-sama. Dan sebagai isteri saya memberi sokongan sepenuhnya selain turut belajar bersama dengan dia."

Syukurlah dapat suami yang bagus dan menjaga isteri dan agama dengan baik. InsyaAllah keluarga Eina Azman sentiasa bahagia dan diredhai tuhan.


0 comments:

Post a Comment