Searching...
21:11 6

Kisah Sebenar Dan Kronologi Kes Tangkap Khalwat Pelakon Putri Mardiana


Kisah Sebenar Dan Kronologi Kes Tangkap Khalwat Pelakon Putri Mardiana


Ramai dah mengetahui kes tangkap khalwat pelakon Putri Mardiana dan seorang lelaki bernama Ejump atau nama penuhnya Shahrizam.

Yang terbaru Putri Mardiana telah memberi komen dan mempertahankan diri tentang kes tersebut. Putri Mardiana mendakwa dia diperangkap oleh bekas kekasih.

Ini merupakan kisah dan kenyataan dari pihak Putri Mardiana: (MalaysianDigest.com)

SAYA ke mahkamah hari ini tadi, kerana kes perceraian teman lelaki saya. Hari ini kami mengambil surat cerai Ejump dan syukur kes itu sudah selesai. Teman lelaki saya bukan lagi suami orang sebenarnya dan selama ini saya sering menemaninya ke mahkamah menjalani prosiding perceraiannya itu. Sebenarnya, kami memang sudah merancang mahu bernikah. Kalau tiada aral, majlis pernikahan kami akan berlangsung selepas raya tahun depan.

Apa yang semua sudah tahu, saya tidak perlulah menidakkan kerana orang tetap akan memberi tanggapan negatif terhadap saya. Namun, saya tahu dan kenal dengan pihak yang merancang perkara ini (ditangkap khalwat). Saya sebenarnya di ‘prank’ bekas teman lelaki saya dan juga mendapat tahu perancangan ini melibatkan bekas isteri Ejump. Mereka bersepakat untuk kenakan saya dan bekas teman lelaki saya minta nombor rumah saya daripada tuan rumah. Dia juga yang membuat aduan kepada pihak JAIS sehingga serbuan dibuat.

Kemudian JAIS datang (selepas Ejump masuk untuk minum air) dan saya suruh teman lelaki membuka pintu. Kami tak lari kerana buat apa kami nak takut, sedangkan ketika itu kami tidak buat apa-apa. Kami pun masih dalam keadaan berbaju lengkap. Saya siap jemput JAIS minum dan mereka jadi serba salah.

Sebenarnya bekas teman lelaki saya itu adalah kawan baik kepada Ejump. Sewaktu saya bersama dengan bekas kekasih saya itu, Ejump tahu banyak tentang kami. Malah Ejump tahu yang dia pernah pukul saya. Sehinggalah kami putus dan saya semakin rapat dengan Ejump sebab dia banyak memberi semangat pada saya.

Keluarga sudah tahu hubungan kami tetapi buat masa ini kami tak berhasrat percepatkan pernikahan sebab kami bukan mahu kahwin kerana perkara itu (ditangkap khalwat). Saya terima dan terpaksa hadap semua ini. Saya tahu memang ada pihak yang tidak boleh tengok saya bahagia dan ada saja yang dengki.

Tak mengapalah, hari ini mungkin hari saya. Terima kasih pada pihak yang telah buat saya popular. Kalau ini cara dapat puaskan hati dia, kami dah puaskan hati dia. Apa yang penting sekarang ini, anak-anak saya selamat.

Itulah kisah dari Putri Mardiana. Semoga menjadi pengajaran kepada orang ramai.


6 comments:

  1. apa yang aku nk cakap dua dua ni penipu!!! hahahaha. Sorang penipu kapal dagang. Kenalah ko nanati putri mardiana dengan jantan gigolo ni. Konon arhitect bagai..Tingkatan 3 pun tak lepas...PUIIIIH!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAWTKPE..DIE TU BERLAGAK LEBIH..BUKAN CANTIK PON..KIH3

      Delete
  2. pape pon berdua-duaan da bole mendatangkan fitnah... jais serba salah?? puih.,. npe diorg nk serba salah? walaupun pakwe ko dude, korang still bkn mahram and xda pertalian.. jgn tnjuk sgt diri tu jahil......

    ReplyDelete
  3. Kat set pengambaran berlakon , kat luar set pengambaran pun berlakon ,

    ReplyDelete
  4. NO WONDER LA EX HUSB KO DULU CERAIKAN KO..BAGUS JGK ADA HIKMAHNYA DIE CERAIKAN KO..

    ReplyDelete
  5. eleh cakap je la korang ni jeles sebab dia tak layan korang...
    memandai je cakap konon minah ni penipu la ape la.
    macam korang ni baeekkkk sangat jer

    ReplyDelete