09:04 0

Komen Tauke Gambar CiumMulut Dengan Gadis Cun Tersebar


Komen Tauke Gambar CiumMulut Dengan Gadis Cun Tersebar


Minggu lepas telah tersebar gambar panas seorang artis lelaki membuat selfie comolot dengan seorang gadis.

~LAPORAN ASRTIS COMOLOT DI SINI (KLIK SINI)

Dari topi dan gayanya, ada yang menuduh gambar itu milik Tauke Raja Lawak. Topi dan warna kulit seakan-akan Tauke.

Dakwaan itu menyebabkan ramai ingin mendengar jawapan dari Tauke sendiri. Ini komen dari Tauke kepada wartawan Berita Harian.

“Saya sangat terkilan dengan dakwaan ini. Terus terang saya tidak tahu sejauh mana kesahihan dakwaan itu. Tak tahu gambar siapa dan bila ia diambil,”

“Yang pasti setakat ini gambar yang disebarkan itu tak nampak muka saya dan ia boleh jadi satu tuduhan liar sahaja. Saya kena tengok dahulu sebelum komen lebih lanjut.”

“Setahu saya tak pernah ada gambar macam itu jadi pelik juga bila orang kaitkan saya tak pasal-pasal. Boleh jadi juga itu gambar orang lain yang menyerupai atau superimpose untuk menganiayai saya.”


0 comments:

Post a Comment