20:32 0

4 GAMBAR: Nurul Depp Dedah Nama Dan Gambar Baby Barunya



4 GAMBAR: Nurul Depp Dedah Nama Dan Gambar Baby Barunya

Nurul Depp atau Nurul Wahab telah selamat melahirkan anak keduanya pada 15 Januari lalu.

Menerusi blog miliknya, Nurul mendedahkan nama dan juga beberapa keping gambar bayi yang baru lahir itu.

Sebelum ini, bayi ini digelar baby R. Jom baca apa nama penuh baby R itu.

Ini tulis Nurul :

“Sempena hari Jumaat yang berkat ini, aku dan keluarga memutuskan untuk memperkenalkan ahli keluarga terbaru kami pada semua. Juga untuk memuaskan permintaan semua peminat. Inilah dia Baby R atau nama penuhnya RAPHAEL DEPP. Kami sekeluarga menggunakan nama singkatan RAFFA.

“Aku pasti ramai nak tahu maksud sebenar Raphael, Hanya ejaan mat saleh sikit. Tapi bagi aku bunyi sebutan dan ikut ejaan melayu, tetap ada maksudnya tersendiri. Aku tahu ramai yang akan ‘berbunyi’ bila tahu nama ini. Aku ada sebab yang tersendiri untuk memilih ejaan sedemikian. Hanya ejaan… Maksudnya seperti di bawah yang dicari melalui Google oleh adik aku Wahida dan juga teman baik aku dan Eric iaitu Yus Alighor…"

“Sedikit lagi info tentang nama Raphael juga. Yang ini kalian boleh Google. Memang ada. Ianya dicari oleh ‘Atok Uncle’ aku. (memang gelak lah kawan baik aku tu kalau baca part ini) Katanya, nama Raphael adalah di dalam bahasa Hebrew dan di dalam Islam, nama itu sebenarnya adalah Israfil. Malaikat peniup sangkakala ketika tibanya hari kiamat. Ianya juga membawa maksud penyembuh. Google ya nanti!"

Itulah penjelasan panjang lebar dari Nurul tentang nama anaknya. Jom lihat wajah baby comel itu.






0 comments:

Post a Comment