15:27 0

Eina Azman Dituduh Hancurkan Hubungan Datuk Kaiser Gurmeet Dan Keluarga


Eina Azman Dituduh Hancurkan Hubungan Datuk Kaiser Gurmeet Dan Keluarga

Ini merupakan berita yang terbaru tentang pelakon Eina Azman setelah bernikah dengan usahawan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet yang lebih mesra disapa Dato Gmix.

Dikatakan Eina Azman menjadi punca hubungan keluarga suaminya iaitu Dato Gmix rosak. Antara yang paling ketara ialah apabila ibu bapa Dato Gmix tidak hadir ke majlis persandingan Eina Azman dan suaminya itu.

Ini dotambah dengan beberapa komen dari adik beradik Dato Gmix yang mengatakan hubungan mereka tidak direstui oleh ibu bapa.

Dato Gmix kemudian menjelaskan hal sebenar dengan mengatakan hanya 2 orang adik beradik perempuannya yang tidak bersetuju dia memasuki agama Islam cuba memujuknya kembali ke agama asal.

Dan dikatakan ibu bapa Dato Gmix juga telah membeli pakaian persiapan ke mjalis persadingan Eina Azman dan Dato Gmix tetapi dihalang oleh 2 orang adik-beradiknya itu.

Ini antara komen Dato Gmix (rotikaya)

“Saya tak pernah menjemput mereka berdua kerapa mereka membenci Islam dan memaksa saya untuk kembali ke agama Sikh. Saya tahu apa yang saya pilih dan saya pilih Islam. Ibu dan ayah saya sudah membeli baju untuk hadir (ke resepsi) namun ianya dihalang oleh dua beradik itu”

“Ibu saya bercakap kepada saya dan menangis. Saya akan bawa mereka ke muka pengadilan (mahkamah) tidak lama lagi,”

Jom baca komen-komen di bawah:






0 comments:

Post a Comment