10:09 0

Kaka Azraff Tampil Buka Mulut Isu Rampas Kekasih Tasha Shila


Kaka Azraff Tampil Buka Mulut Isu Rampas Kekasih Tasha Shila


Semalam, terdapat laporan mengatakan bahawa penyanyi Kaka Azraff menjadi punca perpisahan pelakon Tasha Shila dengan kekasihnya, Hans. (BACA SINI).

Kini Kaka Azraff tampil memberi komen tentang gosip ini. Kaka Azraff ternyata terkejut dan terkilan kerana ini merupakan gosip pertama buatnya.

Ini komen Kaka Azraff: (BHarian)

"Persoalannya sekarang adalah kenapa Kaka dikaitkan dalam cerita ini? Apa yang boleh saya katakan, saya tidak ada kena mengena langsung dalam hal mereka.

"Saya tidak faham mengapa saya yang perlu menjawab mengenai gosip ini. Sebaliknya, mereka lebih berhak menjawab setiap persoalan kerana Tasha dan Hans lebih tahu apa yang berlaku antara mereka,"

"Saya pernah terserempak dengan mereka bersama hanya sekali di sebuah majlis. Itu saja dan kami OK saja.

"Jadi, saya tidak ada apa-apa nak cakap kerana ini adalah hal mereka dan bukan hal saya.

"Saya harap mereka dapat selesaikan masalah mereka dengan cara baik tanpa membabitkan nama orang lain,"

Kaka Azraff berkata dirinya merupakan seorang yang peramah dan mudah mesra dan kini menjadikannya sebagai pengajaran dengan menghadkan pergaulan agar tidak disalah erti.

~Baca juga: Abam tak percaya keikhlasan awek yang dekatinya (BACA SINI)


0 comments:

Post a Comment