15:46 0

Neelofa Mengamuk Baju Digelar Sotong, Jenis Tak Boleh Ditegur?


Neelofa Mengamuk Baju Digelar Sotong, Jenis Tak Boleh Ditegur?


Pakaian Neelofa di Anugerah Meletop Era telah mendapat perhatian dan ada juga yang menyamakan fesyen itu dengan haiwan sotong.

Bengang dengan komen tersebut, Neelofa lantas memberi respon balas dan marah kepada orang tersebut.

Ingin Ke Krabi Dengan Murah (Klik Sini)

Rupa-rupanya orang yang menggelar Neeelofa sotong itu merupakan kenalannya dan sebab itu Neelofa mengamuk.

Ini antara komen pedas Neelofa:




Ada juga pihak beranggapan Neelofa tidak boleh dikritik atau ditegur, pasti dia mengamuk.

Ini komen Neelofa:

“Soalnya di sini, bukan saya tidak boleh ditegur atau dikritik cuma apabila kritikan itu keluar daripada mulut orang yang saya kenal baik, itu yang buat saya agak geram dan membalasnya”

“Dia bukan tak kenal saya. Dia kenal keluarga saya dan kami pernah makan bersama. Malah kami juga pernah bekerja sekali. Kenapa dia perlu mengkritik di media sosial, sekaligus mengeruhkan lagi keadaan?”

“Saya percaya kalau dia kawan, dia boleh menegur pakaian saya menerusi mesej atau panggilan telefon. Sebab itu saya hilang pertimbangan dan membalas kritikannya,”

sumber: Rotikaya.com


0 comments:

Post a Comment