Searching...
19:56 0

Respon Abby Abadi Tentang Isu Perkahwinan Dengan Ustaz Khairul Azli


Respon Abby Abadi Tentang Isu Perkahwinan Dengan Ustaz Khairul Azli


Beberapa hari lepas, Abby Abadi didakwa telahpun bernikah dengan seorang ustaz bernama Khairul Azli. Hari ini, Abby Abadi tampil menjelaskan perkara sebenar. Jom baca komen dari Abby Abadi.

~PERHATIAN: Kepada Peminat Bola Sepak EPL (KLIK SINI)

Ini komen Abby Abadi:


AssalamualaikumWarahmatullahi Wabarakatuh. Selamat Pagi. Ada ingat/ sebut tentang ALLAH tak hari ni? Alhamdullilah bersyukur ALLAH panjang kan lagi umur kita yang penuh dosa ini kan. Jadi gunakan lah kesempatan yg ada ini utk lakukan 'apa sahaja' kerana DIA k. . 

Pagi ni.. Pening nk jawab msg tahniah kata dah nikah. Adehhh.. Senang gila percaya gossip. Tiadasss laa. Sekali lagi Sy ulang: Buat masa ini TIADA. Bila Sy jawab tak dalam msg pagi ni. Ada yg kata nk rahsia la tu... Aduhai. Rahsiakan utk apa? Dah memang takde. Belum sampai jodoh lagi sebab...... Ntahlah.... Panjang nk citer hehe.. . 

Sambung nanti. Kita ada banyak gambar nk kongsi. Ngeee! Hehe.. Yg tak suka, takleh terima, sila angkat kaki jalan k supaya hati anda lebih tenang tanpa Abby Abadi hehe..

Abby Abadi telahpun menceritakan perkara sebenar dan menafikan perkara ini. Nampaknya masih belum ada jodoh.


0 comments:

Post a Comment