10:14 0

Punca Uqasha Senrose Delete Semua Gambar Shafiq Kyle


Punca Uqasha Senrose Delete Semua Gambar Shafiq Kyle


Apa sebenarnya hubungan Uqasha Senrose dan Syafiq Kyle? Ada kata sedang bercinta tapi ada kata dah putus. Malah ada yang kata mereka ni teman tapi mesra sahaka.

Mereka berdua memang tidak begitu terbuka untuk berbicara tentang hubungan mereka tapi peminat sememangnya mahu tahu status mereka.

Baca Juga: Dah Kenapa Ni? (BACA SINI)

Apatah lagi tiba-tiba Uqasha padam semua gambar Shafiq Kyle di instagram miliknya baru-baru ini.

Ini jawapan dari Uqasha Senrose: (KOSMO)

“Kami tidak bergaduh. Cuma, saya malas apabila orang berterusan mengaitkan saya dengan dia, sebab itu saya memadamkan kesemua gambar bersamanya di Instagram.

“Kami masih berkawan, jadi tiada sebarang masalah. Buat masa ini, saya terlalu sibuk menjalani sesi penggambaran. Itu saja,”

Ini pula jawapan apabila ditanya tentang dakwaan dipukul Shafiq Kyle.

“Cerita itu tidak betul. Saya tidak pernah (dikasari Syafiq),” 




0 comments:

Post a Comment