21:19 0

Memey Suhaiza Hamil Enam Minggu

Tahniah saya ucapkan kepada pasangan Norman Hakim dan Memey kerana si isteri, Memey Suhaiza telah disahkan mengandung 6 minggu. Harap-harap Memey berjaya mengharungi pengalaman berharga ini dan selamat menjadi ibu. Pasangan ini dijangka menimang cahayamata pada Februari tahun 2013

jom ikuti laporan: mediahiburan.


Berikut adalah pengakuan Memey ketika dihubungi MH online sebentar tadi;

"Semalam, saya ada buat ujian kehamilan sendiri di rumah selepas balik dari lokasi penggambaran. Apabila melihat keputusan yang positif, saya masih tidak percaya, berdebar dan terus menangis.

"Selepas itu, abang Norman membawa saya ke klinik dan Alhamdulillah, doktor sahkan saya hamil enam minggu. Setakat ini saya tiada sebarang alahan, tapi sejak dua hari kebelakangan ini saya rasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak," katanya yang dijangka akan bersalin pada pertengahan bulan Februari tahun depan.

Menurut Memey lagi, Norman berasa sangat gembira dengan berita tersebut dan pada yang sama risau dengan jadual kerja Memey yang padat. Memey juga dinasihatkan oleh doktor supaya menjaga kandungannya yang masih diperingkat awal.



biodata memey:
NAMA: Suhaiza Suhaimi

TARIKH LAHIR: 25 Mac 1988
ASAL: Kota Tinggi, Johor
PENDIDIKAN: SPM
KERJAYA: Model, pengacara, pelakon
RANCANGAN: Diari Anak Seni Musim 4 & 5
DRAMA: Rahsia Sebuah Pengorbanan, Kalau Kasih Masih Ada, Jaringan, Karipap Istimewa dan Pontianak Air Jernih.
ATLIT IDOLA
Luar Negara
Christiano Ronaldo (Bola sepak)
Tempatan
Shalin Zulkifli (bowling)

0 comments:

Post a Comment