12:09 0

Golongon Melayu yang memalukan

Tak sangka pula wujudnya group facebook yang menghimpunkan lelaki dan wanita gila seks satu Malaysia untuk berkongsi pasangan dan memuaskan nafsu seks mereka dan lebih menyedihkan, ramai orang melayu dan ada juga bertudng litup  dalam group tu.






Ramai yang tanpa segan silu memberi komen gila seks dengan guna nama dan gambar sebenar yang melayu habis di profile. Hotlips corner ada mencari  group tu tapi nampaknya sudah tidak wujud dan telah dipadam. 




Namun kami  terjumpa yang group lain yang lebih kurang sangap seks juga, dan tengok ada ahli group tu orang2 perempuan melayu (malah ada yang bertudung) yang tergedik2 nak berkenalan, cerita masalah peribadi malah ada yang offer tubuh badan.



 lepas tu berduyun2 la jantan2 hidung belang yang tak tahu malu cuba nak tekel suruh add ada siap mintak bagi nombor telefon lagi. 

Malah ada  juga seorang lelaki yang tulis komen di group tu mencari wanita2 gersang, bila  bukak Facebook profile dia, ada gambar dia bersama isteri dia, anak2 dia, kawan2 pejabat dia, tapi dekat bahagian group tu terpampang dia join group2 durjana tu. At least kalau dia tak takut pada Tuhan pun, takkan la dia takde rasa malu kepada isteri, anak2, adik beradik, kawan2 atau kenalan2 lain?

Yang ni contoh sebuah fanpage pelacuran yang mengiklankan pelacurnya secara terbuka , dan yang komen2 ramai orang melayu yang ada dengan tanpa segan silu guna nama dan gambar profile yang sebenar, malah siap ada yang bagi nombor telefon nak melanggan ayam-ayam  yang diiklankan.





Sumber : Buasir otak



0 comments:

Post a Comment