09:38 0

Qi Razali akaui bercinta dengan Nelydia Senrose



Akhirnya Qi Razali membuat pengakuan yang dirinya kini sedang bercinta dengan Nelydia Senrose. Sebelum ini, Qi seringkali menafikan dan menyatakan antara mereka berdua hanya kawan. Namun kini, Qi mengakui yang Nelydia adalah kekasihnya.



Kematangan dan sikap kelakar Nelydia membuatkan Qi jatuh hati terhadapnya. Kata Qi kepada Mstar Online:-
Sebelum ini hubungan kami memang hanya kawan tetapi sekarang ia telah menjadi cinta. Saya mengakui, Nelydia adalah kekasih saya. Bagaimanapun biarlah percintaan ini berjalan dengan perlahan-lahan kerana saya tidak mahu kegagalan dahulu berulang.
Bagaimanapun saya tidak mahu terburu-buru kerana kerjaya Nelydia pun sedang meningkat dan biar dia tumpu kepada kerjayanya dahulu. Cuma perancangan saya tidak mahu bercinta terlalu lama kerana usia saya pun bukannya muda lagi,
Beautifulnara

0 comments:

Post a Comment