00:34 1

Bekas Suami Nabila Huda Mengamuk



Semua telah maklum bahawa satu kemalangan telah berlaku melibatkan Nabila Huda dan anaknya , Keisha di Lebuhraya Karak.

[gambar kemalangan klik sini]

[video keisha kemalangan klik sini ]

Dek kerana kemalangan itu, bekas suami Nabila telah mengamuk di laman sosial miliknya

Menerusi beberapa status Zaidy Zailani menerusi laman Twitter, beliau nampaknya tidak dapat menahan geram apabila mengetahui anak kesayangannya terlibat dengan kemalangan dan turut menulis beberapa ayat pesanan buat bekas isterinya, Nabila Huda.

Antara ayat pedas dari bekas suami Nabila ialah:

 "Tuhan jentik baru sikit.kalau tak sedar tak tau lah "

 "Tunggu lah nanti ada tweet insaf syukur pada tuhan anak aku selamat. tengok lepas tu ada duduk dekat disco lagi ke tak.aku nak perhatikan!"

"Tak tau lah apa nak cakap ... aku kerja tak bawak anak,dekat ke jauh ke semua ada tempat yg ptt aku bwk tapi aku tk bwk fikir risiko"


 

1 comments:

  1. tu pn nk bising kerr..alahaiii,bnda dh nk jadi...

    ReplyDelete