Searching...
22:21 7

Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan Di Karak


Nabila Huda dan anak perempuannya, Keisha, terlibat dalam satu kemalangan di lebuhraya Karak ketika dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur dari Kuantan hari ini.

Nabila Huda difahamkan menaiki kenderaan pacuan empat roda bersama anaknya dan seorang lagi pemandu.

 Ketika kemalangan berlaku, kenderaan tersebut telah terbalik dan menurut sumber-sumber terdekat, Keisha dikatakan telah tercampak keluar dari kenderaan tersebut.

Menerusi perbualan Klubbkidd bersama ayah Keisha yang juga bekas suami Nabila Huda di laman Twitter, Keisha dipercayai telah mengalami kecederaan iaitu patah tangan.


[video keisha selepas kemalangan - klik sini ]  

[kisah sebenar kemalangan - klik sini]



ayah keisha, bekas suami Nabila Huda

7 comments:

  1. bapak nye pun bagus...org bawak beristifar...bukan memaki hamun..adehh...

    ReplyDelete
  2. syukur lah slmt..bwk2 la insaf.. nk mati bla2 msa ja..

    ReplyDelete
  3. Benda dh jd...tak bole buat ap..elak mcm mana pun kalo dh takdir dia kemalangan nk buat mcm mana..yg penting doa semua selamat baik ank atau ibu..yg si ayh ni pun satu..kalo dia tak kawen dgn ibu nya mana mungkin si ayh ad ank...adoyai...be professional bro..yg dh lepas biar la lepas..jngn di sbb kn perangai tak matang ni peminat2 nabila ckp "patut pun u all cerai"..kalau sy pun sy akn kata begitu..tp sbgi manusia yg bole pikir lg sy tak bole bekata begitu sbb sy tak tau masalah awk pd nabila yg sebernarnya..ap pun bro..bawak banyak besabar..jd lelaki yg professional br pempuan akn terhegeh2 kt awk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i like your statement...sepatutnya bersyukur ank selamat...tapi klu maki2 mcm nie mcm jenis manusia x syukur lak...

      Delete
    2. patutnya mcm tu la..BERSYUKUR KPD ALLAH..tambah sket dgn sujud syukur. ni style omputeh plak main maki2 hamun...mmg la sape x panic anak accident tapi selamtkannn...nak marah pun xyah kecoh satu Malaya...adoyaiii x matured sungguh la dia ni..

      Delete
  4. yerr patotnya bersyukur..ni maki2,Allah yg izinkn bnda ni berlaku,dia maki2 tu dia maki sapa??syukur la selamat..bnda nk jadi ,kita sapa nk menghalang??

    ReplyDelete
  5. Kesian kat keisha !! Tpi pape pown , bersyukur lha dulu sblom nk maki hamun orunx laen !

    ReplyDelete