Searching...
21:14 13

SMS Adi Putra Didedah



Khamis lalu, kecoh sebentar industri hiburan tempatan apabila seorang pelakon terkenal didakwa saling bertukar mesej dengan isteri orang dan turut dikatakan berkongsi pesanan serta foto lucah bersama wanita tersebut.

Susulan daripada kontroversi itu, seorang ahli perniagaan yang mengaku sebagai suami kepada wanita terbabit telah tampil memberi kenyataan menerusi program Melodi TV3 Ahad lalu, di mana lelaki berusia 56 tahun itu memaklumkan bahawa aktor tersebut telah berhubung dengan isterinya sejak Julai lalu.
Daripada permulaan, isteri saya sampaikan ucapan menunaikan umrah. Kemudian pelakon itu telah berterima kasih dan meminta nombor telefon isteri saya.
Pelakon itu ada juga bertanya kepada isteri saya adakah dia sudah berkahwin, dan isteri saya jawab, Ya.
Saya rasa sebagai seorang lelaki, dia perlu jaga tatatertib. Tidak boleh mengganggu isteri orang.
Kalau berminat untuk ada pasangan hidup, carilah anak dara. Kan tak elok dan tak manis kalau mengacau atau menggoda isteri orang, amat dikhianati Allah SWT.
Berikut merupakan antara SMS dan WhatsApp Adi dan wanita itu






13 comments:

  1. to be frank la...mmg laa berdosa goda isteri org, but isteri org tu yg dah tau dia tu dah kawen awatnye gatai sgt nak whsap2 adi putra tu?so nak salahkan adi putra pun xblh...kene salahkan dua2 lagi2 perempuan yg dah berstatus "ISTERI"..

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol!!! sokong!!!

      Delete
    2. I sokong 100%....da sah2 isteri sendiri yg gatal....l rasa klu adi putra bg duit mesti laki dia nie tutup mulut.laki jenis nie blh jual bini.

      Delete
  2. part can i see ur butt tu. asal gmbar separuh je?? ape yg perempuan tu balas..?? macam suka je.. lolol.. =.=

    ReplyDelete
  3. x semestinya Adi punya masej cz tak der tertulis masej dari Adi Putra.Pic apa pulak tu...Nak tunjuk,tunjuk ler jangan nak buat krlabu,cam na nak pastikan itu pic kiriman dari adi putra.

    ReplyDelete
  4. ntah2 org ni mmg berniat nak kenakan adiputra..dia umpan isteri dia..pastu buat2 kecoh..dia nak salahkan adi putra..kalo bini dia bagus tak kan melayan org lain..lol la suami isteri bodo neh..nyusahkan org

    ReplyDelete
    Replies
    1. it takes 2 hands 2 clap....so kalau isteri dia isteri yg baik dia tak akan melayan msg2 dr adiputra....2 me hubby dia kena bagi kaunseling kat wife dia n bukan mendedahkan keaiban wife dia....

      Delete
    2. betul tu...jaga wife tu baik2...

      Delete
  5. gatalnye pompuan tu..msa adi anta pic dia reply, WOW..hahaha

    ReplyDelete
  6. Mse dlm melodi pompuan 2 kate dye x rply msg ady putra..hye mcm2 hal..wlau pape pon sy ttp skong karier ady..gud luck bro

    ReplyDelete
  7. go...adi...kami ttp sokong adiputra...

    ReplyDelete
  8. haha..gambar di kaburkan..agak2 leh caya ka ne..xmasuk akay

    ReplyDelete
  9. X boleh di pecaya sgt la..eeee

    ReplyDelete