12:25 7

Aeril Zafrel dan Wawa Zainal Bernikah



Terkejut dengan sisipan B*POP Berita Harian apabila mendedahkan bahawa pasangan pelakon Aeril Zafril dan Wawa Zainal telahpun berkahwin dan mempunyai seorang anak.

Ya berita ini amat mengejutkan tetapi telah menjawab persoalan keakraban dan misteri kehilangan Wawa Zainal pada tahun ini.

Mereka dikatakan telah bernikah pada pada 4 Februari 2013, dan dikatakan Wawa selamat melahirkan bayi lelaki pada 24 Ogos 2013 yang lalu dan berpantang di Sabah.

Aeril Zafrel atau nama sebenarnya Suhairil bin Sunari merupakan seorang model dan pelakon remaja popular di Malaysia. Beliau mula dikenali menerusi watak Affendi dalam siri TV Kisah Kaisara Musim Pertama.

Wawa Zainal (dilahirkan sebagai Nur Hawa binti Zainal Abidin; 12 Mac 1991) merupakan seorang model dan pelakon yang berasal dari Lahad Datu, Sabah. Beliau menyerlahkan bakatnya dalam dunia peragaan sejak berusia 12 tahun. Beliau telah pertama kali berlakon dalam drama bersiri Ana Lulu.

Berita ini pasti mengejutkan ramai pihak dan pasti ramai yang tertunggu-tunggu gambar keluarga baru ini.

HOTLIPS: Tahniah diucapkan pada pasangan ini yang telah bernikah dan dikurniakan cahaya mata. Pandai sorok ye :). Semoga kamu berdua bahagia dan diberkati Allah (SWT). Amin.





carian:
Aeril Zafril dan Wawa Zainal Bernikah, aeril dan wawa kahwin, aeril sah suami wawa, wawa dan aeril berkahwin, anak aeril dan wawa, gambar kahwin aeril dan wawa, wawa aeril nikah, gosip, gosip artis,
aeril zafrel bernikah wawa, aeril zafrel dan wawa zainal berkahwin, aeril zafrel dan wawa zainal kahwin senyap

7 comments:

  1. Kalau kira betul baru 7bulan lebh2 2..???????

    ReplyDelete
    Replies
    1. what do you mean baru 7 bulan lebih? their son? actually, mereka nikah 25 Februari 2012 ,then 4 Februari 2013 itu mereka bernikah kali ke 2 .nak lebih detail baca disini --> http://the-faceblog.com/2013/10/sah-aeril-zafrel-dan-wawa-zainal-sudah-berkahwin.html

      Delete
  2. test dulu
    ok kalu
    baru kira jadi

    ReplyDelete
  3. Dua kemungkinan,delivery pra matang atau test drive baru beli.

    ReplyDelete
  4. kita x paya la nak buruk sangka. .mungkim awal peca . .

    ReplyDelete
  5. Knp perkara yg baik disorok2.... Ini mnyebabkn timbulnya syak wasangka yg bkn2...pepn aku hrp ianya yg baik2....

    ReplyDelete
  6. kan dia mention sdiri tu 10 month ago "married" bedosa buruk sangka

    ReplyDelete