Searching...
09:07 8

Lana Nordin Guna Ilmu Hitam Tersebar


Lana Nordin Guna Ilmu Hitam Tersebar


Ini merupakan tuduhan paling menyedihkan yang dilemparkan kepada Lana Nordin setelah bercinta dengan Johan Asari.

Lana Nordin dikatakan menggunakan bomoh untuk menagih cinta Johan yang terus jatuh cinta setelah 3 hari sahaja berjumpa.

Melalui wartwan melodi dan mstar, Lana Nordin sekeras-kerasnya menafikan kisah itu dan menyatakan ianya tidak masuk akal. Selain itu lana juga menyatakan ini semua ketentuan Illahi dan tidak ada kena-mengena dengan ilmu hitam.

Sementara itu Lana Nordin cuba menambat hati ibu Johan, dan diharap perubahan sedikit demi sedikit dapat melembutkan hati Datin Firdaus, ibu Johan.




8 comments:

  1. guna la ilmu apa pun...heheheh

    ReplyDelete
  2. Alaa...kalu ilmu hitam untuk pikat seseorang itu menjadi sangat/berkesan buat ape nak pikat Johan baik pikat lelaki handsome yang billionare...ceteklah otak manusia yang suka tuduh ni....kesian lana nordin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntahnya, kalo guna ilmu hitam bek die pikat Vvip kan. lagipun Johan bukannya bercinta dgn shila bertahun2 pun. Kalo dah jodoh lana ngan Johan, doakanlah yg terbaik. seseorang tu bole berubah.

      Delete
  3. Qeja fitnah ja..manusia akhir zaman..

    ReplyDelete
  4. aku mang xsuke minat ni tp aku xrase pon die guna bomoh..

    ReplyDelete
  5. hahaha...ilmu hitam konon...msih lagi ada yg kolot...tp muka lana nordin dlm gambar ni macam nenek sihir jew,,,haha

    ReplyDelete
  6. heran kenapa ramai wanita yg tergilakan si johan tu, apa spesel sangat johan tu, kaya ke dia, hebat sgt ke lakonan dia, kacak sangat ke dia.
    Lepas satu satu wnita yg ade skandel dgn dia ni..pelikkkk....

    ReplyDelete
  7. Mcm2...
    No wonder...mereka d dlm dunia yg pnuh kepura2an.

    ReplyDelete