Searching...
00:05 9

Rebecca Nur Islam Terkejut Erma Bayar Guna Syiling



Rebecca Nur Islam Terkejut Erma Bayar Guna Syiling


carian:
Rebecca Nur Islam kesal cara erma
Rebecca Nur Islam menang saman
Rebecca Nur Islam  dapat syiling

Pelakon Rebecca Nur Islam terperanjat dengan tindakan pihak Erma Fatima yang menyerahkan wang saman sebanyak RM 11,200 dengan menggunakan wang syiling.

Rebecca juga terperanjat dan mempersoalkan kenapa Erma perlu menyindirnya dengan membayar menggunakan cara sebegitu dan juga menghantar kotak berisi Al- Quran kepadanya.

Tambah Rebecca Nur Islam, peguam Erma menghantar sejumlah kotak berisi wang syiling dan Al-Quran ke pejabat peguam yang mewakili Rebecca petang tadi (Selasa). 

Episod ini bakal bertambah dramanya apabila Rebecca enggan menerima wang itu sebaliknya akan memulangkan semula duit syiling itu dan meminta bayaran saman dengan cara yang sepatutnya.



Rebecca Nur Islam yang terkenal dengan imej seksi menang tuntutan saman terhadap syarikat Erma yang tidak membayar baki gaji lakonannya apabila terdapat persengketaan di set pengambaraan drama Dejavu Di Kinabalu. 

Erma Fatima pernah berkata tidak akan menghalalkan duit Rebecca Nur Islam tersebut. [ klik sini ]



9 comments:

  1. Ni lah ni.. artist bru kunun pki tudung trep alim pastu sindir org.. pastu sorg lg sexy .... bodoh.. drama shj over...

    ReplyDelete
  2. Bukankah syiling tu duit jugak kan...

    ReplyDelete
  3. erma dulu mmg aku minat sgt tp dh makin tua ni macam2 gelagat...nyampah sesangat

    ReplyDelete
  4. keras hati betul si erma ni

    ReplyDelete
  5. Terserah erma lah nak bagi duit syling ke apa janji jumlahnya cukup..ape pulak nak dijadikan masalah lg..

    ReplyDelete
  6. Dpt duit syiling 2 gi je le tukar kt bank...apa yg ssh sgt..hehhehe

    ReplyDelete
  7. ini pun jdi masalah..ini cara si erma meluahkan marah dia..lbh bgs drp dia memaki hamun kan..spttnya dia besyukur la akhirnya kena byr jga..

    ReplyDelete
  8. Mujur byr pkai 5sen kalo bt cm samsung byr.1sen kt apple tu lg truk yp apple relaks je amek..lg prifessional drp rabecca tu..lg pn rabecca x ttpkn cra byrn pn kan..so trima je la..in diz case rsenya erma xslh kot byr cmtu..well said rabecca oi ko yg nk sgt duit baki yg ko sndri xblakon kn..so amek je la rezeki allah bg tu.. Ni kalo c kakak rabecca (farraestrada) ni bce ni mesti lg meroyan ni..die bkn bole tgk org ckp ckit adek die..die yg melenting lebih2

    ReplyDelete