Searching...
11:19 10

Hanez Suraya Rampas Suami Saya - Isteri



Hanez Suraya Rampas Suami Saya - Isteri


Hanez Suraya akhirnya kantoi bercinta dengan suami orang setelah seorang wanita tampil mendedahkan perkara sebenar.

Hanez Suraya merampas suaminya! Wanita bernama Nurliyana Abd Manan berani tampil menceritakan kisah percintaan Hanez Suraya dengan suaminya dan mereka belum bercerai seperti yang didakwa Hanez Suraya.

Menerusi BiPOP Berita Harian hari ini, isteri kepada sang lelaki dipanggil R telah tampil ke hadapan untuk memberikan kenyataan dari pihaknya berhubung status rumah tangga mereka sekaligus menjelaskan kesan kehadiran Hanez Suraya dalam hubungan mereka.

Saya nak tanya, bila masa saya sah diceraikan? Mana surat cerai? Kena Hanez begitu berani membuat kenyataan sedangkan kami belum bercerai. Kenyataan Hanez bagaikan mencabar saya, seolah olah saya tunggul kayu sedangkan saya masih isteri R yang sah

Wanita itu berkata perkara yang benar-benar menguji kesabarannya ialah apabila Hanez Suraya memuat naik gambar anaknya di Instagram.

Saya tidak pernah terfikir untuk menganggu Hanez apatah lagi menyerangnya, bagaimanapun saya tidak mampu menahan sabar apabila dia memuat naik gambar bersama anak anak saya dalam laman Instagram

Apa tujuannya, mahu menyakitkan hati saya? Tak cukup rampas dan hancurkan rumahtangga saya, nak tambah lagi penderitaan saya? Cukup cukuplah maruah saya disiat siat!” katanya.

Nurliyana bagaimanapun akui rumahtangga mereka memang mempunyai masalah tetapi ianya berlaku dengan kehadiran Hanez Suraya.

Saya akui rumah tangga saya dan suami bermasalah tapi apa yang dapat saya katakan konflik rumah tangga kami kian kusut dan huru hara apabila Hanez hadir dalam hidup suami saya

Mereka sudah menjalinkan hubungan sejak lapan bulan lalu — sedangkan rumah tangga kami berantakan baru sahaja enam bulan. Bermakna, rumah tangga kami lintang pukang sejak Hanez menjalinkan hubungan dengan suami saya,” tambahnya lagi.

Liyana juga ada menunjukan bukti Hanez Suraya bercuti ke Bangkok dengan suaminya untuk meraikan harijadi suaminya itu.

Apa perasaan anda jika berada di tempat saya? Sebagai wanita, ibu dan isteri saya diperlakukan seperti patung bernyawa! Mungkin ini hari saya, esok lusa mungkin giliran anda pula, tolong hormat perasaan saya selagi saya bergelar isteri R,” pesannya kepada Hanez Suraya.

Apapun harap perkara ini dapat diselesaikan secepat mungkin. Dan hanya si R sahaja boleh menyelesaikan dan merungkai segalanya.

~Baca laporan akhbar penuh di sini (KLIK SINI)
~Hanez dimaki teruk di Instagram (BACA SINI)

Liyana


gambar yang menyebabkan Liyana hilang sabar



10 comments:

  1. laki orang jugak dia nak -_-

    ReplyDelete
  2. Kna lh siasat dlu klu llaki tu ckp d duda,jngan trus trima ja lmaran d.. tengok brduit trus jlin hubugan.kn dh msalh.ada bini x ngaku kesian isteri, ank² jd mangsa keadaan..

    ReplyDelete
  3. Artis Betina Gatal nak berlaki dengan Jantan Miang tak sedar diri

    ReplyDelete
  4. Tepuk sebelah tangan tak kan berbunyi...si jantan ni pun miang jgak. Dah tak sayang isteri beginilah jadinya.

    ReplyDelete
  5. hurrr... klw la aku d tempat isteri dia... xtaw la cmne nak tanggung smua

    ReplyDelete
  6. Bodoh..x dak laki lain ka...muka ja lawa laki org gak dia nk....pikiaq la klau laki tu bt kt hg plak bila dh jmpa lagi gebu dari hg...pikiaq la...

    ReplyDelete
  7. Baru jadi artis tempelan dah lupa diri...dasar nak kikis harta org je taunya....

    ReplyDelete
  8. kemaruk sudah dia ni mw khwin dgn lki org.sah-ii dia ni mata duitan.yg lki dia ni pun stu,kalau bkn pasal bini dia tu dia tkkan berjaya lah!tak sedar diri.si hanez ni dah tak laku dah kot.tu lah nak rampas lki org.

    ReplyDelete
  9. Atok aku ada 2 ferrari and 1 bungalow ko nak tak?

    ReplyDelete
  10. Insaf2 la.....dunie ni ibarat roda je...kite buat org nnti org buat kite balik...sabar byk2 ye k.liyana

    ReplyDelete