Searching...
12:56 5

Gambar Samseng Jalan Raya Tersebar


Gambar Samseng Jalan Raya Tersebar


Melalui sebuah forum, 2 keping gambar menunjukkan seorang pengguna jalanraya telah membuat isyarat tak senon0h kepada si pengirim gambar.

Kisahnya dikatakan mangsa (pengirim gambar) menekan hon kepada sebuah kereta. Oleh kerana panas baran dan sikap samseng jalanan yang tinggi, kereta Viva yang dipandu seorang lelaki mengejar dan menghimpit mangsa.

Samseng berkenaan terus menujukkan isyarat jari tengah kepada mangsa. Samseng juga dikatakan ada mengeluarkan besi konon ingin merosakkan kereta mangsa.

Dalam kes ini tidak diketahu kes sebenar dari pihak yang menunjukkan isyarat jari tengah itu, namun sememangnya pemandu Malaysia antara yang terteruk di dunia walhal Malaysia merupakan negara Islam. Negara saja Islam namun pengguna yang majoriti beragama Islam langsung tidak penyabar malah kurang ajar.

Apabila berada di dalam kereta langsung hilang adab dan rata-rata memandu memandu dengan penuh amarah dan nafsu.

Memang pelik, nak cepat sampai sampai potong double line, ada yang potong line menyempit-nyempit, konon hebat la tu. Padahal sampah jer. 

Nah layan gambar di bawah:


muka suspek
Antara komen di forum:




5 comments:

  1. Pinky boboy..hehe..nasib baik bkn beruk buntut pink....

    ReplyDelete
  2. Bawak viva macam vavi.......

    ReplyDelete
  3. hai bagus sangat ke leh tunjuk jari camtu... huaaa apa kelas jari.. nak tunjuk, tunjuk kau punya la nak tgk hebat mana.... satu Malaysia leh tengok muka bangang yg biadap cam nih....

    ReplyDelete
  4. Kita dengar sebelah pihak saja. Apa cerita yg satu lagi? Kekadang ada jugak pemandu yg tak bertimbang rasa dgn pemandu lain. Fikir bawak kereta besar lorong laju tu hak dia.

    ReplyDelete
  5. tunjuk gambar ni kat bini dia.gf,anak,kawan sekerja,mak mertua,org kg, biar die org tau betapa beroknya mamat ni...patutpun Viva....tu kira dah lebih sgt tuk mamat mcm tu...

    ReplyDelete