09:44 0

Kisah Panas Hubungan Iqram Dinzly Dan Pelajar Di UK

Kisah Panas Hubungan Iqram Dinzly Dan Pelajar Di UK


Iqram Dinzly akui pergi ke club malam untuk golongan s0ngsang dan #g*y di UK ditemai pelajar dan rakan-rakan. Perkara ini berlaku tahun lalu ketika Iqram melancong di sana.

Forum Cari dan pihak wartawan berjaya mendapatkan mesej-mesej antara Iqram dan pelajar tersebut yang didakwa agak "pelik" dan berbau s0ngsang.

Ini kata-kata Iqram:

“Ya, saya mengakui saya hanya pergi ke kelab malam tersebut hanya sekadar ingin melihat suasana dan meluangkan masa bersama rakan-rakan. Namun, saya menyangkal dakwaan yang mengatakan saya melakukan hubungan songsang kerana ia tidak mempunyai bukti”

“Pada saya, ia merupakan perkara biasa kerana saya selalu bergurau dengan rakan-rakan lain dan saya sendiri menganggap ia hanya perkara biasa sahaja. Bukan setakat dia, malah saya turut bergurau dengan rakan-rakan lain perkara yang sama juga,”

“Ini betul-betul dah melampau. Jangan cabar tahap kesabaran saya. Apa yang orang itu cuba buktikan atau nak tunjuk pada semua dengan tuduhan begitu? Saya dah penat berdiam diri selama ini, kali ini saya akan bertindak,”

Mesej Iqram dan pelajar di bawah:


sumber: Cari, Rotikaya, Kosmo, BH





0 comments:

Post a Comment