23:44 0

Jawapan Maria Farida Tentang Isu BlKlNl

Jawapan Maria Farida Tentang Isu BlKlNl


Maria Farida akhirnya memberi komen dan jawapan tentang isu yang sedang melanda dirinya.

Ini kata-kata Maria Farida apabila ditanya oleh mStar:

“Mereka (pengikut) melenting seolah-olah saya yang pakai BlKlNl itu dan memuat naik gambar saya di Instagram walhal itu hanyalah gambar BlKlNi. 

“Saya tak suruh pun mereka lihat gambar-gambar yang saya muat naik… Takkan mereka tidak pernah melihat BlKlNl sebelum ini? 

 “Itu hanyalah pemikiran kotor mereka terhadap baju tersebut… apa yang mereka cakap semua tak masuk akal,” 

 “Entahlah, saya rasa ia hanyalah perkara kecil sahaja dan rasa kelakar pula bila ramai yang ambil serius dengan foto itu. 

 “Saya juga turut menerima kutukan dan dalam pada masa yang sama ada juga yang memberi ceramah agama sedangkan apa yang mereka buat dengan mengutuk orang itu sudah cukup menunjukkan ia salah di sisi agama. 

 “Saya pun tertanya-tanya adakah pengikut-pengkut lelaki yang memberikan komen seperti itu akan menutup mata sekiranya mereka lalu di depan kedai yang menjual pakaian dal4m di pusat membeli belah?”

Itulah jawapan dari Maria Farida tentang gambar yang dimuatnaik olehnya.


0 comments:

Post a Comment