10:24 0

Farid Kamil Jawab Diana Daniella Cemburu Lagi Dengan Maya Karin

Farid Kamil Jawab Diana Daniella Cemburu Lagi Dengan Maya Karin


Farid Kamil bakal muncul dengan sebuah lagi filem romantik iaitu Lagenda Budak Setan 2. Kali ini pelakon utama wanita filem itu ialah Maya Karin dan sudah tentu ada adegan romantik.

Apabila wartawan bertanya kepada Farid Kamil adakah Diana Danielle akan mengamuk seperti kes Nora Danish dulu, ini jawapan Farid.

Ini kata Farid Kamil
Diana merupakan peminat Lagenda Budak Setan LBS 1 dan 2, malah dia sendiri tak sabar nak tengok LBS3, InsyaAllah saya akan bawa dia ke premier nanti.

InsyaAllah takkan ada lagi cemburu. Pengalaman yang saya tanya orang pun, bila tahun pertama hingga kelima pasti ada situasi dimana pemahaman masing-masing akan lebih jelas.

Kalau ada cemburu pun, dia akan lebih advance lagilah hehe, maksudnya dia akan lebih melariskan movie. Perkara yang lepas tu mungkin takkan ada lagi.

Dia mengenali saya sebagai pelakon tetapi sebagai suami yang berlakon, itu satu pengalaman baru, jadi benda-benda macam tu, Wallahualam.

Filem Lagenda Budak Setan bakal ditayangkan bermula 11 September. Antara pelakon lain selain Farid kamil ialah Maya Karin, Bront Palarae, Iqram Dinzly dan Lisa Surihani.



0 comments:

Post a Comment