23:30 2

Kenyataan Terbaru Alyah Dah Lain: Nafikan Ramli MS Kahwin Lain


Kenyataan Terbaru Alyah: Nafikan Laporan Ramli MS Dah Kahwin Lain


Hari ini kecoh cerita tentang keretakan rumah tangga Alyah bersama  Ramli MS. Dari lpaoran Harian Metro, dikatakan suami Alyah iaitu Ramli MS telah berkahwin lain dengan seorang wanita bernama Siti Hafilah.

Namun kenyataan terbaru dari Alyah sebentar tadi mengatakan sebaliknya dan menafikan perkara itu (Ramli MS kahwin dengan Siti Hafilah).

Alyah juga akui terlebih emosi dan memohon kemaafan kerana menimbulkan pelbagai spekulasi.

Baca kenyataan terbaru dari Alyah tentang gambar tersebut dan siapakah Siti Hafilah sebenarnya:

Saya post pic tadi kerana saya sudah tak mampu mengawal emosi.perempuan dlm pic Tu dari saya berkawan sampai saya dah berkahwin sering menganggu hubungan saya.Yg saya ucapkan pada sesiapa yg menghubungi saya utk di temu bual adalah Tahniah kepada perempuan tersebut kerana berjaya menghancurkan rumahtangga saya.

Saya tak pernah kluarkan kenyataan suami saya kawin dgn perempuan Tu. Maafkan saya kerana hari ini.saya tidak dapat menahan emosi Dan saya telah melakukan kesilapan yg besar.Tapi jgn la memanipulasi kan cerita saya.sampai semuanya jadi tidak Benar.


Sebelum ini ramai terkejut dengan berita tentang keretakan dan kemusnahan rumah tangga Alyah dan juga Ramli MS. Baca berita sebelum ini di : (BACA JUGA DI SINI)



2 comments:

  1. sbb tu la jgn dedahkan masalah rumahtangga pd umum sungguhpon ko retis..jagelah AIB rumahtangga kamu

    ReplyDelete
  2. bodoh betul artis skg, masalah rumah tangga yg sepatutnya di rahsiakan, dia dedahkan plak! benda baik macam hari perkahwinan di rahsiakan..
    tak tau malu betol!.

    ReplyDelete