11:17 0

Zamani Slam Beri Komen Tentang Keadaan Dirinya Yang Terkini


Sedikit Komen Dari Zamani Slam Tentang Keadaan Dirinya Yang Terkini


Penyanyi Zamani Slam kini menjadi tumpuan setelah ditahan pihak polis. Bukan itu sahaja, baliau juga menjadi tumpuan ekoran satu video kontroversi yang mana Zamani Slam disuruh menyanyi sambil tangan digari.

Pengurus Zamani Slam iaitu Johan Aziz sempat berjumpa dan bertanya khabar kepada Zamani. Johan Aziz dikatakan berang dengan kejadian yang menimpa Zamani Slam.

Johan Aziz memberitahuZamani kini dalam keadaan baik-baik belaka malah penyanyi bersuara merdu itu sempat kirim salam kepada semua dan meminta maaf atas kesilapannya.

Ini tulis Johan Aziz di Facebook:

“Sempat berjumpa dengan dia tadi dan teramat sedih. Minta maaf abang Jo, kirim salam kepada semua abang Jo. Insyallah saya OK – dari Zamani,”

Keadaa terkini, hari ini proses pembelaan Zamani akan bermula dan pengurusnya berharap orang ramai mendoakan yang terbaik buat Zamani;

Ini komen pengurus Zamani itu:

Proses pembelaan bermula doakan terbaik utk kami.

Tuhan saja yang tahu perasaan ku berperang dengan suasana... Walau amat menyakitkan namun kau sering menghiburkan.. Saat gembira disaat berduka aku akan sentiasa bersama.. redhalah dgn apa yg tersurat.. sinar pasti menunggu...



0 comments:

Post a Comment