20:10 0

Komen Johan Asari Apabila Bekas Kekasih, Lana Nordin Umum Bakal Berkahwin


Komen Johan Asari Apabila Bekas Kekasih, Lana Nordin Umum Bakal Berkahwin


Johan Asari berkata dia tumpang gembira apabila diberitahu tentang berita perkahwinan bekas kekasihnya Lana Nordin.

Johan Asari juga sempat mengucapkan selamat dan mendoakan Lana Nordin dan bakal suami akan menemui kebahagiaan.

Johan juga setuju hadir ke majlis perkahwinan mereka berdua sekiranya dijemput.

Ini komen Johan: (MiG)

“Saya mendapat tahu tentang berita Lana bakal berkahwin daripada laporan media dan sebagai lelaki yang pernah rapat dengannya saya gembira dengan berita itu kerana dia menemui cinta sejatinya.

“Saya sentiasa mendoakan kesejahteraannya dan berharap Lana akan bahagia bersama lelaki pilihannya sehingga ke akhir hayat,” 

“Lana adalah seorang wanita yang baik dan sepanjang mengenalinya dia banyak mengajar saya tentang cara untuk memahami kaum wanita dengan lebih baik.

“Meskipun tiada jodoh diantara kami itu bukan bererti saya perlu membencinya kerana dia pernah menjadi sebahagian daripada hidup saya,”

“Insya-Allah sudah pasti saya akan datang jika dijemput untuk berbuat demikian,” 

Lana baru-baru ini mengumumkan bakal berkahwin dengan seorang jurulatih dan pemain bola tampar Amerika Syarikat, David Mckenzie. Lihat gambar dan wajah bakal suami Lana DI SINI.



Jom Hilangkan PARUT................................Jom beli SEKARANG sementara masih PROMOSI !!Diskaun Harga Sehingga...
Posted by Azanis Scar Serum Untuk Hilang Parut on Friday, March 27, 2015

0 comments:

Post a Comment