19:48 2

Pelakon Nazim Othman Hidap Barah Otak?


Pelakon Nazim Othman Hidap Barah Otak?


Pelakon Nazin Othman dikhabarkan sedang menghidap ketumbuhan di bahagian otaknya. Spekulasi ini sedang tersebar melalui beebrapa portal hiburan seperti OhBulan dan juga Rotikaya.

Ini ekoran beberapa keping gambar terkini yang dimuatnaik oleh Nazim Othman yang amat menyentuh hati selain memuatnaik gambar MRI otak dan ubat-ubatan.

Ingin Ke Krabi Dengan Murah (Klik Sini)

Walaubagaimanapun, Nazim Othman masih belum membuat sebarang kenyataan tentang penyakitnya itu.

Antara caption Nazim Othman di instagram ialah:

Everything has been written. Everything. We are precisely where He wants us to be. Semoga semuanya baik-baik saja. Amin.

If it's not the end, don't face it as your finish line. Embrace life. Repent. Be grateful. Find your purpose. It's never too late.

still standing strong. alhamdulillah. Semoga Allah mengampunkan segala dosaku...

Alhamdulillah. Hati lebih tenang hari ni. Redha adalah kuncinya tapi itu bukan bererti duduk diam menunggu masa berlalu. Tuhan sentiasa menguji tak pernah berhenti. Kesenangan, kesihatan, kebahagiaan juga ujian bukan sekadar bila tiba kesakitan kejatuhan dan kesedihan. Kekuatan dalam diri sendiri itu jauh lebih afdhal daripada mengharapkan kekuatan dari luar. We need to be our own superhero. Fight for our strength and happiness, because life is short. Literally. Have a great day!

Ini pula gambar yang dikongsi oleh Nazim Othman:

Gambar Ubat Steroid
Keputusan MRI

2 comments:

  1. berlakon lah....gimik jer tu...

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah berikan sejahtera kpd beliau.. amin ya Allah.. amin ya rahman.. amin ya rahim...

    ReplyDelete