Total Pageviews [dari Disember 2011]

Gambar Kontroversi! Remaja Islam sekarang.



Gambar Kontroversi! Remaja Islam sekarang.


Well apa yang nak di kata kat sini tengok lah gambar-gambar remaja melayu/islam sekarang ni dah macam orang bukan islam, dari segi pakaian mahupun perbuatan. Kenapa eh dorang berani buat macam ni tangkap gambar lepas tu tunjuk kat satu dunia, tak malu ke.. ataupun terpegaruh dengan artis-artis opss sebab artis pun ada berperangai macam ni jugak kan.. 


Ini bukan ingin memalukan tetapi gejala ini tidak dipandang serius oleh orang ramai yang hanya berkata "biarlah dosa dorang tanggung" padahal gejala ini boleh merebak dan terkena saudara atau adik- beradik, anak-anak kita nanti jika tidak dibendung.

Ya itulah kuasa pengaruh rakan sebaya, kuasa ingin mencuba benda baru dan ingin "up" diri masing-masing amat tinggi.

Cuba korang nilaikan sendiri mana letaknya moral,akidah dan perasaan malu budak-budak zaman sekarang ni, ke didikan agama mak bapak bagi tak cukup.. ataupun nak kena buat undang2 baru kat malaysia ni supaya berkelakuan sopan. 

Apa-apapun mohon di bukakan pintu hati dan bertaubatlah. Amin..

Berita lain:
0)~KISAH PONDAN YG Mengejutkan ( BACA SINI)
1) ~KISAH MENGEJUTKAN MIRA KAMIL ( BACA SINI)
2) ~KISAH ARTIS MURTAD ( BACA SINI )
3) ~KISAH MENGEJUTKAN DAKWAAN Pakar Motivasi, PROF IZZI R*BA PELAJAR WANITA (BACA SINI)
4) ~Kisah Pembunuhan Kanak-kanak 2 tahun kerana DADAH oleh teman lelaki Ibu (BACA SINI)
  









59 comments:

  1. kalau dah Tok Adi nak kambus kau baru tau erti penyesalan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahaa yg ni kelakar... marilah kite mendoakan mereka selamat dunia akhirat dan mendapat hidayah Allah :)

      Delete
    2. ape tok kadi pulak yang tanam mayat?
      korang tuh la same2 jahil
      lain kali jangan tunjuk pandai

      Delete
    3. sape yg tunjuk pandai skrg ni bukan u ke tok adi tu kan watak nasir bilal khan dalam cter tanah kubur tu .... itulah yg dia masukkan sblum tuduh org jahil buat research dulu

      Delete
    4. haha modh khosari bdoh poyo2 lebih

      Delete
    5. Mohd khosari bangang abadi..xreti nk membaca sound lebih2 plak..p msk tadika kemas..sesuai ngn ang..bhahaha

      Delete
    6. mohd khosari tak sabar nak kawen kot... nampak tok adi terus jadi tok kadi

      Delete
    7. haha,dia yg bangang kata org plak...ko yg jahil.. ko ada masalah utk membaca ke... masalah toi klu dok bawah tempurung.. lansung xtau pa..

      Delete
    8. MOHON DI HINDARKAN DARI SELURUH KETURUNAN KU... AMINNNNN

      Delete
    9. Antara Tok adi, tok kadi dan tok khosari..., siapakah yg x tgk tv rancangan Tanah Kubur? Lalala...

      Delete
    10. baik bajet pandai drpd jahil tahap abadi

      Delete
    11. Bajet pandai rasanya sama je kot ngan jahil tahap abadi
      Just bajet panjai menjahilkan orang lain sekali

      BTW aku bukan penyokong perlakuan gambar nih

      Delete
    12. si MOHD KHOSARI ni suke malukan diri sendiri kann..haha
      nmpak sgt tak tgk siri tanah kubur tv OASIS. lps ni tgk tau stiap ep siaran ulangan pon ada..sekian

      Delete
    13. khosari bangang abadi.. pegi mampos!!! hahaha

      Delete
    14. MOHD KHOSARI nmpk sgt rancangan agama lgsg xpenah tgk, blue gak ko suke tgk kn....bodoh tue simpan skit tuk bakal anak bini nnt yea....

      Delete
    15. msti MOHD KHOSARI nih malu tahap gaban punya.. haha, aku mintak maaf sebab sound kau.. tpi, kau yg mula dluu :p

      Delete
    16. Tok adi dengan tok kadi xtau beza, baru ko tau erti penyesalan komen x bace btol2... hahaha~

      Delete
    17. siaaan MOHD KHOSARI sbb korg sound dia, dia tk tengok cite tanah kubur sbb kt umah dia tk de astro kut, MOHD KHOSARI esok soh org pasang astro kt umah awk yer..

      Delete
    18. tok kadi?????hahhaha... ni jenis x baca btl2 la ni...or xpandai baca.... hehe... neway sy suke tok adi...hahaha

      Delete
  2. bongokkk...bangang abadi!

    ReplyDelete
  3. Gila hebat , tak takut dosa :D

    ReplyDelete
  4. Bangan abadi.. bangga dengan cium mulut? orang lain pun buat? Fuuuuuuuuuuuuu~~

    ReplyDelete
  5. cium mulut kucing pernah la... cium mulut cpl memang la tak berani... dose woo ! nie semue dh sesat... -_-

    ReplyDelete
  6. tergantung orang tua (ibu-bapak) yang mengajarkan akhlak kepada putra dan putri mereka
    www.paketliburan.info

    ReplyDelete
  7. SEMOGA KMBALI KE PANGKAL JALAN,,, INI DAH TERUK SGT,, SEPERTI DAH X ADA DIDIKAN AGAMA ...

    ReplyDelete
  8. sgt truk! takut nk duduk kat dunia skrg! mcm2 org ade!

    ReplyDelete
  9. tak boleh tu nak tu
    boleh nak salat, budak-budak calon nak di neraka

    ReplyDelete
  10. semoga saya tidak termasuk remaja yang seperti itu

    ReplyDelete
  11. dia ckp ala cium mulut je -_- klu dh pernah cium mulut xkn laa xpernah try ehm2

    ReplyDelete
  12. ingt semua org mcm dia kot... kawin baru cium mulut lah...

    ReplyDelete
  13. kesiannya idupp....bertaubatla sblm terlmbt....

    ReplyDelete
  14. ASSALAMUALAIKUM YA AHLI NERAKA SEKALIAN :)

    ReplyDelete
  15. KASI LANCAP GUA PUNYA KONEK..FAP! FAP FAP! KASI PANCUT TANPA HENTI! KASI HANTAM BERIBU RIBU KALI! YEAAHHH!!! F*CK U BEBEH!

    ReplyDelete
  16. eeiiiii dai mu malu mat cda tok....uji anjung gai iraq kin cda ea

    ReplyDelete
  17. kesian... kalau dah B . O . D . O . H .... jangan lah tunjuk sangat... kesian kat mak kamu yang mengandung kan kamu.. bukan je dapat tempias malu di atas kebodohan kamu.. tapi dapat tempias seksaan kubur jugak. Bertaubat lah selagi sempat.

    ReplyDelete
  18. kesian nye,mmg sah xde didikan agama..mmg berani cium,tapi xmustahil yg mereka dah beromen..

    ReplyDelete
  19. Ini budak joho..nama dy amy lau xsilap

    ReplyDelete
  20. http://www.cashforvisits.com/index.php?refcode=25047
    http://iklansticky.com/hop.php?ref=Acez
    http://ThepayingWork.com/?id=Acez
    klik2 wat duit

    ReplyDelete
  21. kalo nk tw perempuan tu ade dara lgi ke x..crenye mcm yg kt mereka ni la..hilangnya rasa malu dalam diri..

    ReplyDelete
  22. mungkin mereka masih belum matang...
    suatu hari nnt mereka kan insaf insyaallah

    ReplyDelete
  23. Sumer Da Jadi Tertalu Mainstream.... Tengok Status2 Ni Sumer Da Bisaa Jer Kot... Semua Nak Kebesan... Dapat Laa Kebebasan... Hak Diorg Masuk Syurga Atau Tidak, Ketinggian Agama Sumer Antara Diorg Dengan Allah S.W.T .. Kiter Pat Dunia Ni Tidak Di Ajar Untuk Membenci Atau Memfitnahkan... Hanya Mengapunkan Dan Memberi Nasihat Kepada Mereka Ni Sumer.. Diorg Nak Dengar Tu Dengar Tak Nak Kita Tak Boleh Pakse... Kiter Nak Kater Org Bodoh? Munafik? Etc...? Semua Buat Salah Dalam Dunia Ni... Zaman Sekarang Ni, Yang Bertatoo Boleh Mempunyai Keinsafan Dan Ugama Yang Lebih Tinggi Dari Orang Yg Bertudung/Bersongkok... Aper Gunanye Menutup Semua Tapi Hati Tu Busuk....? Ada Yg Menutup Semua Tapy Bawah Baju Tattoo -sudah insaf ataw tidak itu kepada diri masing2-? Ingat.. Kiter Ni Pun Manusia Biasa Jugak. -Nobody Is Perfect- Semua Manusia Buat Salah...

    ReplyDelete
  24. klu mak bapak dh menyampuk korang comfom menyesal x sudah

    ReplyDelete
  25. Selalulah mengingati mati kerana mati itu kita tdk tau bila. bertaubatlah dan takutlah kepada Allah pemilik alam semesta.

    ReplyDelete
  26. inilh yg dkatakn bakal penghuni neraka

    ReplyDelete
  27. kenapa arr teruk sngat dyeorg nieyy...
    x takot balasan allah ke ??

    ReplyDelete
  28. Astaghfirullah!
    Mmg lah mereka2 ni berdosa, buat silap...
    tp,, kita ni jgnlah pandai kutuk org je..
    tegurlah mereka.. bagi nasihat ke , doa supaya berubah ke..
    kita kan KHALIFAH di muka bumi ni..
    bukan nk menunjuk alim,, kita sbgai saudara seisalam kena lah saling nasihat menasihati..

    Ya Allah,, Tunjukkan mereka ni ke jalan yg benar , bg lah mereka hidayah dan jauhkan mereka dgn zina..
    Ya Allah,, Semoga engkau jauhkanlah kami dari perbuatan yg keji lagi terkutuk...
    Amiin~

    ReplyDelete
  29. Yang gambar nampak peha segala.. Ingat ko habis seksi dah ke? Setakat guna Camera 360 sexy Lips? Haha.. :P Blah la weeyy.. Simpan bagi laki kau tngok dah la.... Yg dok bercium pulak, Semoga korang berubah.. Kesian mak bapak korang kalau tgk gambar tu... Nak kata bodoh, rasanya mak bapak korang hantar korang pegi skolah, belajar... Bukannya buat maksiat... Taubat la adik2 oiiiii.... >.<

    ReplyDelete
  30. Aku tanak kata apa2. Seme dah cakap dah. Cuma nak bagitau gambar last tu, awek tu patut aku yang cium, bukannya malaun 'top up kredit pun mak bapak bayar'. Pui.

    ReplyDelete
  31. alangkah baik kita diam dan doakan mereka kmbali ke jlan allah...sbb adalah lbih baik kita ttup aib org drpd kita dedahkannye kalo kiter marahkan mreka bkan kah kita seperti mreka bahkan harini jika kita ttup aib org nnti allah akn ttup aib kita pula maafkan sye jika saya salah dlam berbicara :)

    ReplyDelete
  32. Rumah x de tv mamat ni..duk semak gaknya. Tok adi pun x knl.

    ReplyDelete
  33. Umat akhir zaman..

    ReplyDelete
  34. setiap manusia x sempurna dalam dunia ni.. janganla kita mengata orang takut satu ary nnty jadi kat kita balik, sebaliknya tegur secara baik.. setiap manusia diberi peluang untuk berubah. kita semua saudara jangan mgata saudara sendiri.. tapi cuba sedaya upaya untuk berdakwah, mengubah mereka ke jalan yg benar.. setiap manusia diberikan peluang oleh Allah untuk bertaubat. ingat la. jangan kita mengata org. nanty penat nak cary depa mnx maaf balik.. sekadar peringatan..

    ReplyDelete
  35. amin.. semoga dapat hidayah

    ReplyDelete
  36. Hahahaha,len kali sblum kuar statement,bca btul2,jgn men sebur je,ade palk tok adi jadi tok kadi..haha,kne bahan 10tahun la jwb nye.hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kt umah dia tk de astro lah tu kut, kah3

      Delete
  37. Kasi romen!lancap x10000000000000000000000000000000 pancut dalammmmmmmmmmm

    ReplyDelete