Searching...
21:03 7

Reaksi dan Respon Terkini Prof Izzi dan Juga Pelajar Wanita


Reaksi dan Respon Terkini Prof Izzi dan Juga Pelajar Wanita


Selepas kecoh kes dakwaan r*ba yang dibuat keatasnya, Prof Izzi hanya mengambil sikap berdiam diri.(baca laporan polis di sini )

Kini di laman sosial fanpage Facebook miliknya, pensyarah yang juga pakar motivasi terkenal, Profesor Izzi Ali mula memberi reaksi dan respon.

Didatangi dengan persoalan yang bertubi-tubi dan dengan pelbagai pertanyaan dari peminat serta pengikutnya di laman sosial, Prof Izzi bagaimanapun tidak memberi respon secara langsung terhadap dakwaan yang amat mengaibkan itu.


Sebaliknya, pensyarah Matematik Universiti Teknologi Mara Arau di Perlis itu sekadar meletakkan status memetik surah An-Nisaa berbunyi:


 “Di mana jua kamu berada maut akan mendapatkan kamu, sekalipun kamu berada dlm benteng yang tinggi lagi kukuh.”

Sementara itu Nurul Shuhadah juga ada membuat status dengan mengatakan:

"Aku takkan maafkan hang (kamu). Ingat pangkat besar boleh buat apa saja, dunia hang mungkin menang, jumpa dimahkamah Allah, aku tunggu"

Kes ini juga dikatakan sedang disiasat polis setelah aduan dan laporan polis dibuat oleh Shuhadah ke atas Prof Izzi.

status terkini Prof Izzi


7 comments:

  1. pandai nye dia byk ceramah dan nasihat..pandai nye bagi surah..dasr munafik..aku pun leh la bagi ceramah..kan dah kene batg ko..selalu ko dok gesel2kn btg ko tu..dorang diam jer..pasni terima la blsn..UITM PUN SAMA...UNIVERSITY OF BICTH..MOslty gro2 dr uitm..awek2 uitm gedik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau adik ko dapat Uitm adik ko bitch jgak ke??bcakap tu biar berfikir jauh saudara ku,tuhan anugerahkn kita akal,..jgn jd berani dalam internet je

      Delete
    2. Rata2 kt malaysia ni ramai dripada student uitm.ckp tu berlapik sikit bro.semua ni atas diri sndri je bkn sbb institusi tu.sbb uitm dh ttpkn cre brpkaian pe sume cre pergaulan even pendidikn islam pun ade stiap sem(ada yg smpai sem 3 je)nmpk sgt kau ni seorg yg x berpelajaran.eh sory tlepas ckp.pk dulu sblum ckp.jgn nk salahkn org je.

      Delete
    3. betul..ckp tuh berlapik sikit...tepuk dada tanya iman...bkn salah uitm atau mana2 institusi...salah diri sendiri...kalau dh gedik...x kira kat U mana pn ler...ckp.siang pandang2 ya...

      Delete
  2. hmm,, fitnah atau tak...wallahualam...kita tak tahu...tak payah nak tuduh siapa2...cuma doakan je yang terbaik...sekarang adalah zaman di mana fitnah berleluasa...

    ReplyDelete
  3. Prof izzi nye dh lama org pendam perasaan marah kt dia bagi seramah dh la tidak bertapis kira nk lepas je tppi tnggu masa je harap boleh bagi motivasi k org je diri sendiri tk boleh control......hrmm setiap perbuatan yg dilakukan nascaya pasti akan dibalas di Akhirat kelak....

    ReplyDelete
  4. iye ke prof ni miang??? bukan ke pmpuan yang gedik? ade le yang pmpuan tu tak dapat dari prof... maka dibuat cerita fitnah.. jangan fitnah orang dik! nanti terjungkang kat jalan raya nanti. amin3

    ReplyDelete