Searching...
21:55 9

Dato' Aliff Syukri Terlajak Laris Cetus Kontroversi Dan Dihentam Peminat



Dato' Aliff Syukri Terlajak Laris Cetus Kontroversi Dan Dihentam Peminat


Pengasas D' Herbs, Dato Aliff Syukri telah menjadi tumpuan para pengguna laman Instagram apabila memuatnaik gambar yang menjadi kontroversi.

Aliff Syukri kini bercuti bersama keluarga di luar negara dan ada beberapa gambar yang dimuatnaik oleh usahawan popular ini yang menunjukkan dia memakai seluar yang agak pendek.

Akibat gambar itu banyak follower yang memberi komen menasihat Dato Aliff Syukri kerana memakai seluar terlalu pendek.

Ramai juga yang menhentam usahawan ini dan akhirnya Aliff Syukri memberi komen dia tidak akan memakai seluar pendek itu lagi dan akan memakai seluar panjang.

Haha macam-macam hal.

Bacaan lain:
~ Gambar Hantu jadi VIRAL (lihat sini)













9 comments:

  1. Benda2 beginipun nanti kena tegur...Apa orang ler...

    ReplyDelete
  2. Suka hati dia lah nak pakai apa...itu hidup dia..orang melayu ni macma nilah..semua nak jaga tepi kain orang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la guna tazkirah..igt mengingati sesama kita.. juriyah kena byk lagi pergi belajar tentang agama(basic) dan dengar tazkirah2..amar maaruf nahi mungkar adalah tanggungjawab sesama muslim..

      Delete
  3. dah dia buat yg Allah larang tegur la.

    ReplyDelete
  4. bongok betul la ko ni juriyah salleh.dah terang dia bt salah sebagai org islam kene la tegur kalo betul ko tu sayang sesama umat islam.,huh ckp guna otak len kali..jgn letak otak kat lutut

    ReplyDelete
  5. Kan bongok betul juriyah salleh..konsep jaga tepi kain org yg mengikut syarak takpe...wajib lah tegur

    ReplyDelete
  6. Bongok.punya juriyah salleh..sorang lagi jahil nie..dah tau jahil..pegi belajar..cari ilmu..nak tunggu kena langgar dengan lori..cacat..lepas tu baru nak taubat..

    ReplyDelete
  7. Im a non muslim. And i dont wear shorts like what he wore. And masa menuntut di universiti dulu pensyarah ada ajar pasal AMAR MAARUF NAHI MUNKAR. so...sesama islam mmg ptt saling menegur...kalau ada salah silap.

    ReplyDelete
  8. enjoy pakai duit tipu org susah........hahahaha

    ReplyDelete