Searching...
09:39 28

Gambar Bogel, Nah Amik Kau - Ika Nabila

Nah Amik Kau - Ika Nabila

Sudah lumrah menjadi seorang artis, setiap foto mahupun video yang dimuat naik menerusi laman sosial pasti akan mendapat perhatian, kritikan, pujian serta respon daripada peminat-peminat.

Terbaru, seorang pelakon kecil molek, Ika Nabila difahamkan telah bercuti ke Thailand, di mana sepanjang berada di negara tersebut, pelakon wanita itu telah sempat memuat naik beberapa foto menariknya dilaman akaun Instagram untuk dikongsikan bersama pengikut-pengikutnya dilaman sosial tersebut.

Ika Nabila dikatakan marah dengan permintaan peminat yang inginkan gambar bogelnya. Permintaan itu membuatkan aktres ini memuatnaik gambar seekor anjing dan ikan di lautan.

Ika juga sempat membuat caption khas buat peminatnya yang meminta gambar tersebut.

Ika Nabila merupakan artis dari Akedemi Fantasi musim ke 6. Beliau kini aktif berlakon sampingan. Beliau berasal dari Pulau Pinang.






28 comments:

  1. name xkenal pon tp berlagak kalah diva2 yg ade..poyo je lebih..

    ReplyDelete
  2. dah letak pic.macam ni, tapi bila kena komen nak marah pulak..
    perempuan gila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa y gila?? ika nabila or orang yang komen 2 gila ??kbai !

      Delete
  3. Marah konon,mcm kita tak tahu la...pigi laaaa..perempuan senting!!!!

    ReplyDelete
  4. bodo r pmpuan ni..mencapub lebih je nih..kualiti xde nak glamor cara maki ker??hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ika nabila y bodo ka atau orang yang komen 2 bodoh? kbai !

      Delete
  5. Sembang mcm bgus je pmpuan ni.. tp ap pun x boleh..

    ReplyDelete
  6. tpi xpt0t la cmpai 0wnk nmnx bkan2 mcm 2..ap la...ika 2 dh bsar k0t..pndai2 diey la nk pk mne baek 0r bur0k..mmang pkaian diey melampau..tpi kte sbgai umat islam xpat0t la ckap bkan2 plax..spt0tnyew bg la nsihat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasehat mendenye? -.- pretending pulak? satu komuniti ka apa u nie dgn dia?

      Delete
    2. ntah...satu komuniti kot..klu dh cm 2 pnya prangai cm mna nk bg nsihat...skrang2nya say thnks je kt org yg komen 2..klu dh bsar crdik pndai sgt blh pkir kottt mcm mn keadaan pic 2....

      Delete
  7. dah sampah nak jadi artis cam nie la perangai

    ReplyDelete
  8. ISHHH...MMG LA XPA NK L
    ETAK GMBAR APAPUN..TAPI TU GMBAR ANJING.....FIKIR DULU..NI KAN DH JADI ST ISSUE....

    ReplyDelete
  9. Kalo kite xtegur,tumpang dose same..islam ni mmg kene tegur mnegur,nasihat mnasihati.,bukan tggu kite jd ustz/ustazah bru bole tegur org..slagi kite brname muslim,kite prlu mnegah kmungkaran brlaku d depan mate krn d akhirat akn dpersoalkn mngape kite mbiarkn saudare islam mlakukan kmungkaran d depan mate..mmg xde manusie yg smpurne,tp kalo xsmpurne itu d jdkan alasan,make xrelevan lg la dosa dn pahala..kite akal utk brfikir serta Al Quran dan hadis utk d jadikan panduan..kite bukan d zaman jahiliyah yg x tau ttg ape yg betul dan ape yg tidak...Waleahualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis kau y tak pakai tudung 2 ap cite plak ?? tengok dri sendri dlu ,, klau diri sndri pon mcm 2 tak payah nk tnjuk baik,,waleahualam 2 menatang ap ?? wallahualam 2 ak tau la ap mksdnye ,, aptb

      Delete
  10. marah bl d tegur?... tp msh ikot gak permntaan mengarut tukang tgk. kalau dr awal nk bagi tgk pe yg tukang tgok nk tgok x pyah la nk kecoh 1 Malaysia ttg kesucian niat di hati... pelik skejap?.. sedih....

    ReplyDelete
  11. rse nye pakaian mcm tu sesuai pkai di dlm umh je...

    ReplyDelete
  12. nabi dh pesan umat akhir zaman yg akn berpakaian tp hakikat ny telanjang....so artis2 yg agama ny ISLAM tlg cheak pemakaian supaya x jd fitnah...nk kejar glamor jgn lupe ALLAH...aurat kna jga...

    ReplyDelete
  13. Bukan aurat jer yang kena jaga.. Mulut dan akhlak juga kena jaga.. Kita doakan yang baik2 jer itu lebih baik daripada pegi maki hamun dia.. Kita sama2 ada akal.. Take note sahabat islamku.. :)

    ReplyDelete
  14. Bukan femes sgt pun kau. Pakaian ko tu ko betul kn dulu la cik kak oii

    ReplyDelete
  15. Mulut x seindah wajah haha sabar je la

    ReplyDelete
  16. Poyo pulak minah ni...nk jd org ptih tp tk jdi..haha..org ptih open mind..org mntk dyorg bg...yg minah ni taw plak malu...poyo la minah ni...

    ReplyDelete
  17. Nak jual ke nk bg free ni??

    ReplyDelete
  18. Munasabah diri masing2 aja xpyh dok mngata org kbai

    ReplyDelete